Nejsilnější Tesla je výrazně slabší, než jak doposud automobilka tvrdila.
Po vlně stížností, kdy Tesle přistálo na stole celkem 71 stížností od majitelů Modelu S P85D, změnila automobilka oficiální údaje. Majitelé si stěžovali, že nejsilnější verze rozhodně nemá 700 koní výkonu, jak uvádí automobilka.
Dokládali to různými videi, kde Model S P85D nestačí Audi RS7, která disponuje „jen“ 560 koňskými silami a 700 Nm točivého momentu. Přičemž Tesla tvrdila, že nejsilnější Model S má 700 koní a 1171 Nm točivého momentu.
Ve skutečnosti se na motorové brzdě naměřilo „jen 564 koní“. Maximální točivý moment je jen při rozjezdu, přičemž rostoucími otáčkami výrazně klesá. Tohle je další vroubek, jaký si u zákazníků Tesla udělala. Taková „reklama“ není moc žádaná před příchodem nového SUV Modelu X.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?