 
            I Seat „vyložil karty“, je to méně než u Škodovky, ale pořád ohromný počet aut.
Poslední z velkých výrobců automobilů koncernu Volkswagen, odhaluje Seat počet vozů, které pohání prolhané motory. Agregáty řady EA 189, tedy 1,2 TDI, 1,6TDI a 2,0 TDI plnící normu Euro 5 pohání celkem 700 tisíc Seatů.
Podobně jako Škodovka, i Seat vyčkává, jak se má dále zachovat. Zřejmě přistoupí ke stejným krokům jako Volkswagen. Tedy, svolá všechny vozy s motorem řady EA 189 a provede na nich nezbytné servisní úkony (zřejmě přeinstalování řídící jednotky).
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?