Pro někoho naprosto neznámý úpravce Wimmer Rennsporttechnik si dal tu práci a velmi dobře upravil aktuální generaci vozu Mercedes-Benz C63 Estate AMG S.
Vůz dostal speciální červený lak karoserie a i přes celou řadu doplňků má poněkud nenápadný vzhled. Novinkou jsou 19-palcová kola BBS a sportovní výfukový systém z nerezové oceli.
Pod kapotou se odehrálo mnohem víc změn, například zde přibyla přemapovaná řídící jednotka, která navýšila výkon u twin-turbo 4,0 litrového motoru V8 na hodnotu 640 koní. To znamená navýšení o 130 koní oproti základní verzi.
O kolik se zlepšilo zrychlení z nuly na stovku tuner neprozradil, ale standardní C63 AMG S to dovede za 4,1 sekundy a rozjede se až na elektronicky omezenou maximální rychlost 250 km / h.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.