Automatické řazení bylo vždy znakem luxusu, co potom dělá automatická převodovka v Dacii?
Není to jen Duster, ale i Logan MCV, Sandero nebo Logan, všechny tyto vyjmenované modely obdaří Dacie automatizovaným manuálem, který honosně nazývá Easy-R.
Spojení automatu, tedy automatizovaného manuálu a motoru, bude za příplatek. Prozatím bude jen jediná motorizace, kterou můžete s Easy-R spojit.
Tou je zážehový přeplňovaný čtyřválec s výkonem 66 kW a maximem točivého momentu 140 Nm. Spolu s automatizovaným manuálem zvládne jezdit kombinovaně za 4,9 litru.
Důležité je ale něco jiného. Tento přelom znamená víc než jen další položku v příplatkové výbavě. Je to signál, že Renault ví, že dlouho nemůže prodávat naprosto „oholená“ auta. Bez moderní techniky a výbavy. Časem se tak v Daciích dočkáme dalších „vymožeností“ a tím pádem se zřejmě budeme dostávat s plně vybavenými Daciemi na cenu přes půl milionu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.