Tuningová firma Startech představila svůj nový ladící program pro drsný Land Rover Defender Wagon a musíme uznat, že úprava vypadá dosti zajímavě.
Legendární off-roadová ikona je ve verzi Sixty8, která vychází z provedení Defender 110 Station Wagon. K tomu je přítomen lak karoserie Corris Grey Metallic a černá střecha Santorini. Model má také LED světlomety, rozšířené blatníky a nástavce prahů. Mezi další přednosti patří tónovaná zadní okna a 18-palcová kola z lehkých slitin Monostar D s pneumatikami BF Goodrich All-Terrain.
Unikátní design pokračuje i v kabině, kde se nachází vyhřívaná přední sportovní sedadla, sportovní volant a hliníkové dekory. Model má také pravé kožené čalounění, infotainment systém s GPS navigací a couvací kameru. Mezi ostatní prvky výbavy pak patří kůže Alcantara, nerezové ocelové prahové lišty a pedály z lehkých slitin.
O pohon se postará 2,2 litrový turbodiesel s výkonem 122 koní a 360 Nm točivého momentu. Ten je připojen k šestistupňové manuální převodovce, což zaručuje zrychlení z 0 - 100 km / h za 15,8 sekundy a nejvyšší maximální rychlost 145 km / h (90 mph).
Pokud se vám upravený Defender líbí, Startech již v současné době přijímá objednávky, ale pospěšte si, výroba bude omezena na 68 kusů a cena každého kusu začíná na částce 67,990 Eur.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?