Šéf technického vývoje u značky Audi, pan Dr. Ulrich Hackenberg, dnes odhalil další nové podrobnosti o nadcházejících sportovních modelech S4 a RS4.
V rozhovoru pro deník Auto Express uved, že chystaná krotší Audi S4 zcela jistě dostaně benzínový přeplňovaný motor V6 o výkonu "více než 350 koní." To zní celkem slibně, stále to není nic proti tomu, co nabídne vrcholná RS4. Hackenberg totiž prozradil, že RS4 bude používat 3,0-litrový šestiválec s technologií e-turbo.
Tuto techniku by měla využívat i sportovně naladěná Audi SQ7, ale co se týče RS4, Hackenberg odmítl poskytnout údaje o celkovém výkonu. Spíše se snažil mlžit a vzápětí uznal, že auto nebude tak silné jako nadcházející Mercedes-Benz C63 AMG S. Ve výsledku by tak RS4 mohla nabídnout okolo 480 koní.
Co se týče data uvedení, předchozí zprávy naznačují, že klasická S4 má být odhalena již letos v září, zatímco ostrá RS4 přijde hned poté. To značí, že oba vozy se dostanou do výrobního cyklu poměrně brzo.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.