U německého Opelu se neusíná na vavřínech a tak tu máme celkem v pravidelných intervalech občasné premiéry nových modelů a také motorů.
Poslední novinkou je právě nový motor, který přibyl do nabídky pro aktuální faceliftované provedení malého crossoveru Mokka. Německý populární crossover bude nabízen s novým 1,6-litrovým dieselovým motorem CDTI, který poskytne110 koní a 300 Nm točivého momentu.
To umožňuje dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km / h za 12,5 sekundy a dosažení průměrné spotřeby kolem 4 litrů na 100 km. Nová Mokka 1.6 CDTI bude v prodeji již brzo a její cena začíná na domácím trhu na částce 24,185 eur.
Kromě nového motoru, může být Mokka nově vybavena systémem OnStar. Ten nabízí hromadu funkcí, od systému varujícího před čelní srážkou až po palubní Wi-Fi hotspot. V neposlední řadě jsou tu dvě nové barvy exteriéru - Abalone White a True Blue. Tyto dva nové laky navíc doplňuje černá střecha s vysokým leskem. Černě lesklé mohou být i kryty vnějších zpětných zrcátek.Zdroj: Opel
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?