Auto na ovládání v pojetí Range Roveru. I tak by se dal nazvat prototyp vozu, který se při ovládání skrze mobilní telefon může pohybovat až 6,4 km/h.
Každý malý kluk a někdy i dospělý muž touží čas od času zatouží pořídit si autíčko na ovládání. V dnešní době se i tato technologie stala součástí chytrých telefonů (stejně jako valná většina našich životů). Ale britský Range Rover posouvá výraz „auto na dálkové ovládání“ do zcela jiných rozměrů a to doslova.
Proč mít na ovládání zmenšené auto, když by se dalo telefonem ovládat i skutečné. Asi taková podobná myšlenka napadla zaměstnance Range Roveru. Výsledkem je skutečně vůz, který se dá ovládat skrze mobilní telefon.
V následujícím videu tak můžete vidět trochu děsivé záběry, kdy se Range Rover Sport prodírá terénem, zatímco jeho řidič stojí se svým telefonem opodál. Vůz je v tomto režimu omezen na rychlost 6,4 km/h.
Než ale vyběhnete do banky vybrat své životní úspory, aby jste si tuto hračku mohli pořídit musíme vás zklamat. Jedná se pouze o prototyp, na kterém Range Rover demonstruje možnosti takového ovldání.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?