Nástupce GT-R dostane motor užívaný v Le Mans

ar3, 30. dubna 2015, 20:34 Google+

Japonský supersport Nissan GT-R není potřeba dlouze představovat. V současnosti se jedná se o vlajkovou loď této japonské společnosti. Na trh ve své „rodné“ zemi, byl uveden již v prosinci 2007. Není proto divu, že se již tu a tam začínají uvolňovat informace o připraveném nástupci tohoto vozu. Poslední z těchto zpráv vypustil sám Ben Bowlby v rozhovoru pro britský Top Gear.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ve zmíněném rozhovoru Ben Bowlby uvedl, že příští generace „gétéerka“ bude osazena podobným agregátem, který Nissan využívá v závodní sérii LMP1. Konkrétně by se mělo jednat o třílitrový  twin-turbo V6 motor.  

Není čemu se divit. V této závodní sérii se automobilce více než daří a všem ukazuje spolehlivost svých vozů, která je jednou z hlavních předpokladů k úspěchu ve vytrvalostím závodění. 

Podle prohlášení automobilky dokáže tento nový motor disponovat výkonem 550 koní. Což je stejný údaj jako v případě motoru první generace vozu GT-R. Přitom ale spotřebuje pouze třetinu paliva.

To samozřejmě ukazuje, že budoucí vůz, který je plánován nejdříve na rok 2018 bude využívat v nemalé míře hybridní technologie.


Google+ Vytisknout

Diskuze: Nástupce GT-R dostane motor užívaný v Le Mans

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ford F-150

Tento Ford F-150 Shelby mají pouze v Tennessee. Má 750 koní a vypadá úžasně

Toyota, Kobe Steel

Ocel z Kobe Steel sice nebyla prvotřídní, stále však splňuje bezpečnostní normy, tvrdí Toyota

Golf GTE

Volkswagen předal vozidlo s pořadovým číslem 150 000 000. Tipnete si, jaké bylo motorizace?

Aventador S Roadster

Takhle se slaví narozeniny. Lamborghini představilo speciální edici 5 kusů Aventador S Roadster

Volkswagen speciály, Pikes Peak

Nejrychlejší čas v legendárním vrchařském závodě na horu Pikes Peak má zajet elektromobil

Volkswagen Amarok

Nově nabízený motor o výkonu 120 kW srazil cenu Amaroka na 860 tisíc. Nebude ale slabý?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

reklama
reklama

Doporučujeme

Škoda Fabia

Nová ŠKODA Fabia R5 slaví premiéru také v zákaznickém programu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Československá Tatra 805 "kačena"? Dnes budí rozruch v Kanadě

  2. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  3. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  4. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  5. Nový Hummer má za sebou silniční premiéru, vypadá absolutně famózně

  6. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

reklama

Zprávy odjinud