DISKUZE K ČLÁNKU První zkušenosti se Subaru EyeSight – čtyři oči lepší dvou

Subaru byla po dlouhá léta vytýkána, a nutno dodat že oprávněně, absence v dané kategorii už takřka samozřejmých asistenčních systémů jako adaptivní tempomat, hlídání opuštění jízdního pruhu nebo nouzové brzdění. A i když se to u nás v Evropě nezdá, inženýři plejád na systému EyeSight pracují už pětadvacet let a na starý kontinent přicházejí až nyní ve třetí generaci.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.
Zavřít reklamu