DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Závodní ředitel McLarenu pro oficiální stránky Formule 1 hovoří o hořkém rozchodu s Hondou a líbánkách, které nyní prožívají s Renaultem. Jaká pozitiva si odnáší z uplynulých tří těžkých let a jak probíhá vývoj vozu pro příští rok? Stihnou jej připravit pro první den předsezónních testů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 17.12.2017 20:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 3 lidé) 14.12.2017 14:46
Jde na tom dobře vidět, jak se Brojler poučil z… »
» jon (Hlasovali 3 lidé) 16.12.2017 12:12
U Mercedesu nechtěli být nejlepší zákaznická stáj… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 14.12.2017 14:04
Super rozhovor. 11 Jen škoda že nechtěl… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000887

    uzivatel000887

    89.204.130.XXX
    Pořád stejný řeči, "kdyby nebylo Hondy, byli by jsme šampioni"

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Mclaren na titul nemá, jestli bude dobrý, rozdá si to maximálně s FI, Renaultem a Williamsem 12

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • S-fan

    S-fan

    212.111.22.XXX
    Snad se to povede, všichni chceme vidět Fernanda bojovat vepředu, o vítězství... 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Milan B.

    Milan B.

    88.80.244.XXX
    Pokakali to s Mercedesom, pokakali to s Hondou, som naozaj zvedavý ako dopadnú teraz.

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      U Mercedesu nechtěli být nejlepší zákaznická stáj, Honda jela bídu a teď jsou rádi za Renault do roku 2020. Red Bull dokázal i s Renaultem uvnitř vyhrát, tak bude spíš zajímavé, jestli na to má i McLaren. Respektive pokud to nedají, tak budou jejich řeči o nejlepším šasí a tragické Hondě trochu na vodě. 04

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Jde na tom dobře vidět, jak se Brojler poučil z prohlášení před začátkem s Hondou. Nicméně budu rád, pokud se jim to spojení povede a pojedou někde více vpředu. I když to nejspíš bude souboj s Force India a továrním Renaultem o čtvrtý nejlepší tým startovního pole, pořád to bude důstojnější než souboj s Haasem a Sauberem. 04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak FI už bojovali "občas" se slabou Hondou, takže bych to viděl vykonostně lépe....pak už jen otázka spolehlivosti.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        3 motory na sezónu bude síto. Díky Mercedesu bude Force India zlobit i příští rok. Honda to určitě nedá a Renault s tím bude mít taky problémy, pokud budou chtít trápit špičku. Ale záleží, na jakou strategii přistoupí. McLaren možná riskne pentle, aby urvali pár silných výsledků. Přeci jen jim po těch letech s Hondou asi nejde úplně o to, jestli budou 4. nebo 6. v PK, ale aby udělali pár pódií a ideálně něco vyhráli.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Realisticky to vidím takto - nejsilnější budou týmy Mercedes, Ferrari, Red Bull a McLaren. Přesné pořadí záleží na tom jak Renault zvládne motory. RB bude mít nad McL nějakou výhodu, ale snad jen na začátku. Bojím se trochu ale toho, že Mercedes bude v r. 2018 více dominantní než tento rok - ví že tento rok nezvolili nejlepší koncept šasi. Motor budou mít pořád nej ... o to víc když musí být 3 motory na sezónu.
          Force India bude zase nej ze zbytku světa. Williams bude asi zase slabý (i kvůli pilotům), Renault bude myslím bojovat s FI. Pak tam bude skupinka W, Haas, Sauber a pak poslední bohužel TR.
          Jinak věřím v r.2018 pro McL pódia a možná nějaké to vítězství, ale na titul ještě nepojedou ... to by museli mít motor od Mercedesu.
          12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Zajímavá prognoza a defakto souhlas, jen tu FI bych tak vysoko nedával. V čisté rychlosti na tom byli již letos hůř než Renault, jejich 4. místo v PK je zásluhou dobrých pilotů a skvělé spolehlivosti. Takže na špici bude Mercedes, RB a Ferrari a v průběhu sezóny by jim již velmi výrazně mohli dýchat na záda Renault a McLaren. FI je skvělý a sympatický tým, ale pokud vím, tak ho celkem dost rabuje Renault (z pohledu přechodu inženýrů). 4. místo v PK v příští sezóně nezopakují. 6. místo je pro ně reálné...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Já právě tu FI vidím vpředu stejně jako Kaša. Ty motory tam udělají hodně. Přeci jen tam je pořád velká díra. Renault při pokusu o dorovnání závodního výkonu Mercedesu a Ferrari úplně přišel o spolehlivost. A to za zimu jen tak nenabrzdí. Určitě jim pomůže, že budou mít 2 špičkové zákaznické stáje s jejich motory a minimálně jedna z nich bude dodávat spoustu důležitých dat, což by jim mělo v průběhu sezóny určitě pomoci.
              V čisté rychlosti bude FI téměř určitě za McLarenem a Renaultem. Záleží jen na tom, zda si udrží tu spolehlivost a FI tím nebudou bodově obdarovávat.
              Byť si osobně také myslím, že to 4. místo příští rok je neudržitelné a 6. je realita. Ale s tím asi sami počítají a třeba sami sebe a i nás překvapí. Uvidíme. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              Hmmm ... FI vs Renault bude hodně o motoru. Pravda taky je že renault bude vozit mnohem víc bodů díky dvou bodujícím pilotům 13... opravdu jsou výkony Sainze sympatické. Ale taky FI se obrala o dost bodů kvůli soubojům svých vyrovnaných pilotů!
              Příští sezóna bude snad zajímavá ... škoda toho hnusného Halo. 09
              ... třeba si ale zvykneme, protože to vypadá že si FIA za tím dost tvrdě stojí. Když už se nelze vrátit, tak jsem radši pro ten překryt jako u stíhaček. 07

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Radon

            Radon

            84.242.97.XXX
            Bohužel asi to příští rok nebude o výkonu, ale o spolehlivosti. Takže je vysoce pravděpodobné, že Mercedes bude vládnout a ostatní jen paběrkovat. Snad občas po taktickém vyčkávání zvolí někdo na konec závodu nové pneu a agresivnější mód motoru jako už to ukázal RB, ale když si projedeme letošní sezonu, tak Mer. měl nejlepší balík (motor, aero, piloti), ale jen někdy ho dokázali využít - asi kvůli pneu. Na odstranění potíží se zaměří a bude to ještě výraznější dominance. Leda že by zvolili ten koncept jako RB - s vysokou zádí a něco tam zmrvili. 20

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Letos to bylo hodně o těch pneumatikách. Když je vyřešili, jeli často údržbu, aby to s motory dali až do konce roku. 04
              Takže jinak souhlas, všude tvrdím to samé. Mercedes to může maximálně podělat, jinak to bude zase diktát ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Super rozhovor. 11

    Jen škoda že nechtěl slibovat.Lidé, fanoušci chtějí mít "naději". 03

    Opravdu jsem zvědav, kam posunul Renault výkonově motor pro rok 2018.To by mohl Petr aspoň naznačit.
    Jak bude fungovat v šásku Mclarenu a jak bude spolehlivý je věc druhá a nejde moc předpovědět.
    Pak by mě také zajímalo, když už tu to kdysi proběhlo, RB má smlouvu s Renaultem ještě rok, bylo naznačeno že nebude prodloužena.Takže je vlastně jisté že RB od Renaultu odejde?


    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Myslím, že na všechny tvé dotazy je odpověď v předposlední větě odpovědi na šestou otázku. 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      "Naději" sem dám od nich já [odkaz na stránku] 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        Takže přesně tak, jak jsem si myslel a psal výše. 04 Jdou po pódiích, takže to občas risknou. Je jasné, že po změně motoru a momentální úrovni motorů Renault by bylo bláhové doufat v šampionát, ale po čtyřech letech bídy s nouzí bude i případných pár pódií super. A pokud se povede urvat vítězství (byť jim třeba spadne do klína), tak to s morálkou týmu udělá hodně. 04
        I za Tebe jim to přeji. Ale na šampionát zapomeňte, ten zůstane u nás. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama