DISKUZE K ČLÁNKU

Hummer: Auto, které by chtěl snad každý, má spotřebu jako tank

O Hummeru dnes můžeme zcela oprávněně mluvit jako o opravdové legendě. Značka firmy General Motors vyrábějící off-roadové vozidla již od roku 1992 procházela neustálými změnami a jednotlivé modely přizpůsobovala poptávkám zákazníků a podmínkám trhu. Hummer se tak nejen postupně zmenšoval, ale především ztrácel své terénní schopnosti. Jeden jmenovatel byl ale pro všechny verze společný – příliš vysoká spotřeba.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Milan P.

Milan P.

178.114.183.XXX
Jako tereni vuz neni spatny ,co do vzhledu velmi dobry ,kdyz se podivam na detajly tak velmi nedokonale az odstrsujici ze vsechno upadne pri ovladani jal kliky zamky jako u renaltu ,spotreba pro normalniho evropana velmi vysoka na deni provoz to urcite neni a na mestsky provoz uz vubec ne,porizovaci naklady velmi vysoke opravy taktez , protikorozni uprava horsi nez stara skoda 1000MB . Takze nic moc a proto ani v USA NEMA VELKOU PERSPEKTIVU

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
uve

uve

46.13.25.XXX
Ten titulek je silně přitažený za vlasy, kam se hrabe tohle vozítko na tank, kde začíná spotřeba na 300 litrech 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Jo, to si dovedu představit a jak říkám - olej je nevodivý. Ale stáří svíček u LPG dělá hodně.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
DrMechanico

DrMechanico

109.183.159.XXX
On byl problém,že byly doslova zaplaveny "šachty" kde ty svíčky jsou-když jsem vytáhl kabel s koncovkou,tak byl cca do poloviny od oleje a při posvícení do té "šachty" jsem viděl pouze hladinu oleje a ani vršek svíčky-ty tam taky byly bůhví jak dlouho-navíc auto bylo předěláno na LPG a svíčky byly obyčejné-to možná (společně s jejich stářím) taky trochu pomohlo

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
Nějak si nedokáži představit, že byly svíčky zaplavené olejem z těsnění víka vnetilů - možná tak po povrchu, ale olej a všechny čisté ropné látky jsou nevodivé... Spíš byl problém v těch vstřicích, než ve svících, to by to auto nejelo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
DrMechanico

DrMechanico

109.183.159.XXX
Bohužel i na pětku :-) měla v háji vstřiky a svíčky byly zaplaveny olejem z motoru díky špatnému těsnění pod víkem ventilů,ale na její obranu musím říct,že teď po opravě měla spotřebu 8.56 L/100km při zkušební jízdě a samozřejmě pocit z jízdy byl úplně odlišný 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
Jirka_1

Jirka_1

217.30.64.XXX
A proč jsi jezdil pořád na dvojku? :-)

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit
DrMechanico

DrMechanico

109.183.159.XXX
Tak to je podle mně spotřeba na pohodu,v servisu jsem teď měl Audi A4 s 2.4 125kW 6V a před tím,než jsem ho dal trochu do pořádku,tak mělo spotřebu dle pal.PC 38,5L/100km a to je auto o "polovinu" lehčí (o motoru nemluvě) 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Nahlásit

Aktuálně

Dodge Challenger Hellcat na úprku před policií

Dodge Challenger Hellcat prohnal policejní vozy, zloděje zastavila až prázdná nádrž

Koncept Deep Orange 7

Budoucnost MINI v podání studentů: Technika úchvatná, ale co ten design?

Polestar 1

Polestar 1 odhalen! Skandinávský hybrid nabídne 600 koní a kvality Volva

V současné době zažívá závod Škoda Auto v Kvasinách největší modernizaci a rozšíření ve své historii.

Od Superbu po Karoq, Škoda slaví 70 let výroby automobilů v Kvasinách

Mazda Mx-5 upravená pro jízdu mimo zpevněné silnice

Ve stylu Mad Max přestavěl Mazdu MX-5. Ze skvělého sporťáku je nebojácný off-road

McLaren F1

Svůj McLaren F1 za 20 let ani nerozbalil, teď ho prodává

Hyundai Kona

Hyundai Kona jako elektromobil? První odhady mluví hned o dvou variantách

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama