I pickup umí být atraktivní, stačí přidat světelnou rampu a oranžový lak

ar6, 12. září 2016, 14:47 Google+ IAA Hannover 2016

Omlazený Volkswagen Amarok jsme Vám představili už několikrát. Poprvé jsme rozebrali design a motory, podruhé přišel na řadu interiér a potřetí kompletní český ceník. Nyní se k možná nejlepšímu pickupu současnosti vracíme zase, protože se Volkswagen rozhodl výrazně zvýšit jeho atraktivitu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Amarok Canyon je doposud nejstylovější verzí pickupu.

Volkswagen Amarok Canyon je doposud nejstylovější verzí pickupu. | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Když chcete udělat auto atraktivnější lidskému oku, nalakujete ho do odvážnější barvy, přidáte zajímavá kola a několik nepřehlédnutelných či kontrastních detailů. A najednou se i z relativně přehlédnutelného pickupu stane velmi zajímavý vůz. Přesně tuto metodu použil Volkswagen u Amaroku již před faceliftem a skutečně pohledné verzi dodal označení Canyon. To se spolu s omlazovací kúrou vrací na scénu, protože když něco funguje, nač to měnit. Nyní však drží tato varianta ve svém rukávu jeden zásadním trumf – třílitrový šestiválec TDI pod kapotou.

Verze Canyon vychází ze stupně Comfortline, což znamená bohatou výbavu, včetně šesti airbagů, multikolizní brzdy, tempomatu, elektrických oken i zrcátek, poloautomatické klimatizace, rádia se čtyřmi reproduktory, multifunkčního volantu, výškově stavitelných sedadel nebo mlhovek. Kouzlo však netkví jen v seznamu výbavy, ale především vzezření. Jak tedy můžete vidět na jediné zveřejněné fotografii, auto má vedle oranžového laku matně černé blatníky, prahy, kliky, sloupky a kryt korby, podběhy pak vyplňují 17palcová kola v zajímavém designu. Na střeše umístěná světelná rampa se bude hodit hlavně při výletech do divočiny.

img-responsive

Kabina kombinuje kůži s oranžovým prošíváním. | foto: Volkswagen

Uvnitř nechybí kožené čalounění sedadel, volantu a řadicí páky s oranžovým prošíváním. Na středové konzole je mimo to také vidět obrazovka multimediálního systému Discover Media, zda-li bude u Canyonu za příplatek nebo standardně ale německý výrobce zatím nezmiňuje. Pod kapotou se objeví slabší verze třílitrového šestiválce TDI o výkonu 150 kW (204 k) v kombinaci s osmistupňovým automatem a stálým pohonem všech kol 4Motion. Později má přijít rovněž šestistupňový manuál a připojitelný pohon všech kol. Ceny v Německu startují na 43 208,90 eurech (cca 1 168 000 korun). Vedle provedení Canyon, které bude k dispozici nejdříve na jaře příštího roku, se na IAA v Hannoveru ukáže také celá modelová řada omlazeného Amaroku, zahrnující linie Comfortline, Highline a Aventura.

Vytisknout

Diskuze: I pickup umí být atraktivní, stačí přidat světelnou rampu a oranžový lak

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Opel Astra ST 1,6 Turbo

TEST: Opel Astra ST 1,6 Turbo: Octavia má velký problém!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud