V našich končinách končinách se s pick-upy nesetkáváme zrovna často. To by se ale mohlo již brzy změnit. Pick-upy začínají v současné době prožívat svou malou renesanci a o jejich výrobě uvažuje stále více automobilek. Mezi ně patří i francouzský koncern PSA.
Zprávy o tom, že koncern PSA chystá své portfolio rozšířit o pick-up, přinesl již v minulém týdnu britský časopis Autocar. Nedávno ale samotný francouzský koncern potvrdil, ve svém plánu výroby pro budoucí roky, že pick-upy opravdu patří do jeho centra zájmu.
PSA samozřejmě nechce začínat s vývojem takových vozů zcela od nuly. Je proto dost pravděpodobné, že opět spojí své síly s japonskou Toyotou. S tou PSA dlouhodobě spolupracuje. Stačí si vzpomenout na známá kolínská trojčata: Aygo, C1, 107/108.
V rámci této spolupráce by PSA využila jako základ svého nového pick-upu základy Toyoty Hilux.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?