Výsledek spolupráce s Mitsubishi, pickup Fullback, představil Fiat poprvé loni na autosalonu v Dubaji. Nyní se dvojče modelu L200 objevuje také v Ženevě, před červnovým vstupem na trh ale zatím pouze jako showcar s mnoha zajímavými doplňky.
Základem je matně šedá metalíza, doplněná matně černými kryty vnějších zpětných zrcátek a klik dveří. V přední části je nejvýraznějším prvkem přepracovaná maska chladiče s chromovanými segmenty, na niž navazují zatmavené bi-xenonové světlomety. Na korbě „sedí“ bytelná černá rampa, praktičnost vozu podtrhuje nárazník s několika nášlapy.
Tmavá 20palcová kola vyplňují podběhy, zvýrazněné plastovými nástavci. Off-roadové vzezření kromě těchto doplňků podtrhují i ochranný kryt motoru a boční nášlapy. Karosérie typu Double Cab (sériové provedení by mělo dostat i verze Single Cab a Extended Cab) ukrývá kožené čalounění a navigační systém. V útrobách pracuje 2.4litrový turbodiesel o výkonu 180 koní v kombinaci s pětistupňovým automatem a pohonem všech kol s uzávěrkou zadního diferenciálu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?