Legendární Buchanka si oddaluje důchod? UAZ ji podrobil další modernizaci

AutoRoad.cz, 8. září 2017, 07:29 Google+

Kořeny užitkových vozů UAZ se datují již ke konci padesátých let. Postupně se na trhu objevily typy 450, 451 a 452, přičemž poslední jmenovaný se ve výrobním programu automobilky z Uljanovska drží již od roku 1966. V průběhu života prodělal vůz několik modernizací, naposledy se tak stalo jen před několik málo dny. Podobně jako u typu Hunter se však nejedná o nic dramatického.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Legendární řada užitkových UAZů se podrobila další modernizaci.

Legendární řada užitkových UAZů se podrobila další modernizaci. | foto: UAZ

Sdílejte článek

Buchanka neboli bochníček, jak se modelu kvůli jeho charakteristickému tvaru karosérie přezdívá, je dnes prodávána jako UAZ Classic. Pro modelový rok 2016 se dočkala nového tvaru předních sedadel s podélným nastavováním a příplatkovým vyhříváním (+ 5000 rublů = cca 1584 korun). Tlačítko pro aktivaci výhřevu leží na upravené palubní desce, která dále obsahuje rychloměr s LCD displejem, jednoduchý audiosystém, 12V zásuvku a odkládací schránku. Řidič má k dispozici přepracovaný volant.

img-responsive

UAZ Classic je dostupný v mnoha verzích, zde jako valník s jednoduchou kabinou. | foto: UAZ

Pokud je UAZ vybaven dalšími řadami sedadel, má pro ně připraven samostatný ohřívač vzduchu s vlastními výdechy, čímž bude jednodušší udržovat stálou „pokojovou“ teplotu. Bez ohledu na zvolenou verzi je motorový prostor lépe odhlučněn. Rám, na němž je umístěna karosérie se zvýšenou tuhostí, má nyní odolnější konstrukci.

Pod kapotou všech verzí pracuje 2.7litrový zážehový motor o výkonu 112 koní při 4250 ot./min s točivým momentem 198 Nm při 2500 ot./min. Na všechna čtyři kola transferuje sílu pětistupňová manuální převodovka, které pomáhá dvoustupňová redukce. Řada Classic je dostupná hned v několika verzích. Základem jsou podvozek, klasický fugon, kombi se sedmi místy k sezení a minibus s devíti až deseti místy v celkem čtyřech řadách. Valník s jednoduchou nebo dvojitou kabinou má nákladový prostor kryt plachtou, stejné velikosti kabiny nabízí také varianty s pevnou nástavbou.

Na zakázku navíc dokáží Rusové upravit vybrané karosářské varianty na policejní nebo sanitní vůz. Ceny aktuální začínají na akčních 389 990 rubelch (cca 124 000 korun) za valník s jednoduchou kabinou, nejdražší je s cenou 439 990 rublů (cca 139 000 korun) valník s dvojitou kabinou. Dodávka je prodávána za 404 990 rublů (cca 128 000 korun), kombi a minibus startují na 419 990 rublech (cca 133 000 korun).

Google+ Vytisknout

Diskuze: Legendární Buchanka si oddaluje důchod? UAZ ji podrobil další modernizaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Létající auto

Létajícím autům dáváme rok, maximálně dva

plug-in hybridní pohon, Škoda Auto

Plug-in-hybridní Škodovka? Víme, který model bude první

Tesla Semi

Tahač Tesla Semi byl představen. Akcelerace sporťáku, dojezd 800 km a přežije i jaderný výbuch

Ford F-150, Ilustrační fotografie

Pickupy pomalu zaplavují Evropu, na vině je paradoxně EU

McLaren P1

Ani se nedotkl asfaltu, přesto je na odpis. Kambodžský McLaren P1 měl neskutečnou smůlu

reklama
reklama

Doporučujeme

Kia Picanto X-Line

Kia Picanto X-Line: Prcek povýšený na SUV

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Proč je Autopilot Tesly roky napřed? Stačilo jedno odvážné rozhodnutí

  2. Nejrychlejší automobil v Dubaji? Ještě není hotový, přesto budí neskutečnou pozornost

  3. První Tesla kombi už dostává jasné tvary. Co vedlo autora k jejímu stvoření?

  4. Co nám Škoda tají? Po Nürburgringu se prohání tajemný Kodiaq

  5. Už jste slyšeli o Devel Sixteen? Monstrum o výkonu 5.000 koní bude mít premiéru v Dubaji

  6. Největší svůdník mezi automobily? Po tomhle SUV prý ženy šílí

reklama

Zprávy odjinud