DISKUZE K ČLÁNKU Sauber bude mít ohledně svých pilotů zvláštní požadavky

Musíme se vydat hluboko do historie Formule 1, abychom objevili první případy platících pilotů. Za průkopníka v tomto směru lze označil March a Niki Laudu, který si své místo v jeho voze prostě zaplatil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sauber bude mít ohledně svých pilotů zvláštní požadavky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 29.09.2016 16:52 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kelner (Hlasoval 1 člověk) 28.09.2016 14:36
K Tomu Paletti bych dodal že jezdil na přání… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 29.09.2016 16:52
To není zcela přesné. Paletti otec zastupoval v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.154.XXX
    Tak ono kdysi to kupování místa mělo trochu jinou formu. Díky tomu, že šlo provozovat auto f1 v podstatě na koleně a že se šlo přihlásit do jednotlivých závodů, existovali soukromníci, kteří jezdili s vlastním nebo pronajatým vozem, byť třeba i jen vybrané závody. Tehdy se holt nebylo nutné koupit místo v týmu na celý rok, stačilo sehnat si auto a přihlásit se na GP. Možná právě z nich by se rekrutovali dnešní platiči.

    btw mám pocit, že v rally to na netovární bázi funguje podobně dodnes.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    K Tomu Paletti bych dodal že jezdil na přání svého otce a na Formuli se necítil.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      To není zcela přesné. Paletti otec zastupoval v Itálii jako výhradní distributor značku Pioneer a ta byla ochotná sponzorovat Osellu pouze tehdy, když za ní bude jezdit Paletti. Jak bylo tehdejším tisku uvedeno, Paletti by údajně raději zůstal v F2, ale nikde nebylo uvedeno, že by přímo odmítl vstup do F1. Dost možná to bral i jako vrchol svého závodního snažení.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    už se těším, až tu v rámci reklam budou vyskakovat okna s textem: "staňte se pilotem Sauberu v F1. zn. kdo dá nejvíc, pojede" 05

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama