Když se podíváme na konečnou tabulku, dá se říci, že Henning dostal lekci z produktivity. Je sice pravda, že Duval měl na dvou soutěžích k dispozici tovární vůz Fordu, přesto to dokázal v pěti dojetých soutěžích získat 25 bodů. Henning pak má s dvanácti dojetými soutěžemi na kontě o tři body méně. Na závěr sezony pak potvrdil, že letos to nic extra nebylo, když ve Walesu odstoupil v poslední etapě.
"Samozřejmě jsem zklamaný, že se nám nepodařilo dokončit tuto soutěže, ale musel jsem zariskovat a zkusit Anderssona předjet. Byli jsme moc širocí a myslím, že jsme o skálu poškodili zadní tlumiče, tak že to rozhodně nebyl nejlepší závěr sezony. Byl to velice těžký závod a asi jako většina jsme začali opatrněji, abychom na tomto povrchu lépe našli grip auta, což bylo velmi těžké. V sobotu jsme měli auto dobře nastavené a zajeli nějaké dobré časy, tak že s tím jsem spokojený," prohlásil Henning po skončení rally, kde jel opět stylem buď, anebo.
Henning se držel hesla: Buď anebo
Henning Solberg sice nijak výrazně nezklamal, ale zároveň letos ani nijak neoslnil. Ve Walesu se dlouho držel na bodech, přesto mu nebylo přáno.
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Samohýl Škoda Team obhájil na Kopné prvenství
-
Rally Šumava v galerii
-
Hustopeče nadále v tradičním formátu
-
Spokojenost i rozpaky u Samohýl Škoda Teamu po Valašce