Kia Stinger na sebe upoutává pozornost již od té chvíle, kdy se poprvé ukázala na severoamerickém autosalonu v Detroitu. Během prvních jízdních testů se pak ukázalo, že kromě velice zdařilého designu dokáže nabídnout i dostatečný výkon a skvělé jízdní vlastnosti. Největší zájem je přitom o nejvyšší verzi GT s pohonem všech kol a motorem 3,3l V6 T-GDi o výkonu 370 koní.
To asi také vedlo Korejce k představení nové limitované edice Kia Stinger GTS. Ta si zachovává původní techniku verze GT, přináší však jednu zásadní změnu, drift mode. Verze Stingeru GTS s pohonem všech kol tak nabídne upravenou kontrolu trakce se třemi režimy: comfort, sport a drift. V prvním jmenovaném jde na zadní nápravu 60 % výkonu, ve druhém pak už 80 % a při zvolení módu pro drift jde na zadní nápravu 100 % výkonu. Nový systém navíc nabídne i senzor kontroly skluzu, detekci přetáčení a upravený systém kontroly stability. V drift módu navíc Stinger dokáže držet převod bez přeřazení.
Už na pohled se GTS liší od standardních verzí novým oranžovým lakem, který dostanou všechny vyrobené kusy a také novými karbonovými prvky karosérie. Menší změny použitých materiálů proběhly i v interiéru, například čalounění střechy je provedeno z materiálu nazvaného Chamude.
Limitovaná edice Kia Stinger GTS vznikne v pouhých 800 kusech, klienti si budou moci vybrat z verzí s pohonem zadní nápravy nebo všech kol. Levnější verzi s američtí klienti pořídí za 44 tisíc USD, za pohon všech kol si připlatí asi 2500 dolarů. O dostupnosti GTS na jiných trzích se zatím Kia nezmínila.