airwar1939
06:00 24.05.2018 176.74.141.XXX
Pokud jde o délku šasi Mercedesu, tak se domnívám že je správná. Mercedes dle mě nejlépe pochopil filozofii nových PU a že o výsledku závodu nebude rozhodovat jenom aero jako u minulých PU, ale schopnost efektivního dávkováni výkonu motoru do šasi a že čas ztracený v zatáčce si dokáží vynahradit při akceleraci.
Mercedes má pravdu, že delší šasi umožní získat stejný přítlak s menším odporem, a díky tomu vozy s kratším šasi mají logicky při stejné schopnosti projíždění zatáčky velký problém s odporem šasi na rovinkách, nehledě na to, že delší šasi je stabilnější při akceleraci.
Krásně je to vidět u Ferrari, které na začátku sázelo na malý motor, krátké šasi a co nejlepší aero, ale až příchod většího výkonnějšího motoru a prodlužování šasi přineslo postupné dotažení na Mercedes.
A stejně tak RB podle mě tohle nepochopili a díky tomu, že mají krátký kompaktní vůz, mají sice super auto pro pomalé zatáčky, ale už průměrné pro ty rychlé, a především pomalý vůz pro rovné úseky.
Mercedes má pravdu, že delší šasi umožní získat stejný přítlak s menším odporem, a díky tomu vozy s kratším šasi mají logicky při stejné schopnosti projíždění zatáčky velký problém s odporem šasi na rovinkách, nehledě na to, že delší šasi je stabilnější při akceleraci.
Krásně je to vidět u Ferrari, které na začátku sázelo na malý motor, krátké šasi a co nejlepší aero, ale až příchod většího výkonnějšího motoru a prodlužování šasi přineslo postupné dotažení na Mercedes.
A stejně tak RB podle mě tohle nepochopili a díky tomu, že mají krátký kompaktní vůz, mají sice super auto pro pomalé zatáčky, ale už průměrné pro ty rychlé, a především pomalý vůz pro rovné úseky.