DISKUZE K ČLÁNKU Hon na Mercedes: Red Bull si pro Austrálii stanovil cílovou ztrátu, Ferrari zvýšilo výkon motoru

Red Bull tento víkend v Melbourne nechce ztrácet více než půl sekundy na Mercedes. Pokud se mu to podaří, pak věří, že se mu v průběhu sezóny podaří na mistrovský tým dotáhnout. Pokroky dělá i Ferrari, které společně s prodloužením životnosti pohonných jednotek dokázalo navýšit také jejich výkon.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hon na Mercedes: Red Bull si pro Austrálii stanovil cílovou ztrátu, Ferrari zvýšilo výkon motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 20, poslední 22.03.2018 20:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 2 lidé) 21.03.2018 16:59
Je pravda, že s tím výkonem to je dvousečné.… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 21.03.2018 17:13
Mercedes, RB, Ferrari, McL, Renault bude výkonost… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 21.03.2018 17:36
Uvidí se, třeba ten výkon (některý tým) nahradí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Sebastianu Vettelovi by nevadilo mít za kolegu Daniela Ricciarda. V monopostu Ferrari 04

    Námluvy začínají. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Za den a půl už budeme celkem v braze, jak na tom kdo na začátku sezony je.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Radon

    Radon

    84.242.97.XXX
    Ten Red Bull má teda jiné zavěšení předních kol, než jiné týmy - Mer, Fer, McL. Nemohl by mi někdo vysvětlit výhody? Lepší zahřívání pneu, více vzduchu k podlaze, měkčí naladění přední nápravy? Spíš asi tvrdší...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      tak sice nevím, ale tipnu si, jezdí to pak rychleji. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Radon

        Radon

        84.242.97.XXX
        To je na mě moc odborně. Myslíš rychleji jako rychleji, nebo jen rychleji... 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003243

          uzivatel003243

          185.14.233.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          ne, ne. jezdí to rychlejc! 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Radon

            Radon

            84.242.97.XXX
            Chlapci, chlapci. Ta zima nám dala zabrat. Ještěže už začíná sezona nejen F1. Páč kdyby to tady četl Chocholoušek, tak nevím, jak by to s námi dopadlo... 19

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              hixaxon

              62.141.0.XXX
              Teď ale vážně. On opravdu nemyslí rychleji jako rychleji, ale rychleji jako rychleji. A to je citelný rozdíl. Stejně jako u nejmetrovitějšího metru. To by taky nebyl jen metr...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Radon

                Radon

                84.242.97.XXX
                Á další na pokoj... Aspoň se nebudu cítit osaměle!

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Hele těch věcí tam může být více. Tipnul bych si, že je to hlavně kvůli aerodynamice a pak oni mají tuším nějakou vychytávku, kvůli topspeedu. V tom jsou nejlepší na roštu.( v rámci motorových možností)

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.50.XXX
    Mercedes, RB, Ferrari, McL, Renault bude výkonost pro Austrálii ... a tím, že odadnou z top tří týmu hned 4 auta, tak dá Alo bednu 11

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takže pokud má Honda stejný výkon jako Renault, takže ač zatím přesně nevíme, tak TR má hodně špatné šasi. Nebo jak to je ? 03 03 03

    Po třech až pěti závodech uvidíme. 11

    Ještě k Renaultu, ten tvrdí že chce použít výkon z konce minulého ročníku. To je široký pojem, ale když se podívám, že Verstapen dostal tu novější specifikaci, tak bylo jasně vidět, že mu to pomohlo a že se výkon monopostu celkově posunul. A to ta specifikace nebyla kompletní, tu mají až letos. Takže věřím , spíše doufám, že výkonově to problém na Ferrari nebude, jen se neví ten Mercedes. A pak tu máme ty kvalifikační módy, no zlepšili to všichni.Tak doufejme že to bude vyrovnanější. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.59.XXX
      Je pravda, že s tím výkonem to je dvousečné. Jestli je výkon dorovnaný v režimu "Renault-podzim 2017", tak bych nechválil rána před večerem. 04
      Určitě tam je značné zlepšení, ale aplikuje se pouze vzorec, o kterém mluvím dlouho. Renault -1 rok, Honda -2 roky na Mercedes. Renault byl loni také blíž Mercedesu, ale jak nám ukázala druhá půlka sezóny, i přes veškeré pokusy to nebylo možné stáhnout. Letos to samé čeká Hondu. Buď tam bude ztráta nebo ohňostroj. 04

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Uvidí se, třeba ten výkon (některý tým) nahradí tím, že pojedou na 4-5 motorů a obětují dva závody. To by pak mohlo zamíchat na některých závodech s pořadím.
        Stejně ale po prvním závodě, nelze vyřknout zcela přesnou výkonost. Je potřeba tak po pěti závodech. Ačkoli dominace nebo průšvih bude vidět hned , to je jasné.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.228.59.XXX
          4-5 motorů by bylo obhajitelných, pokud by tam zjevně byl výkon na boj s koncem středu pole nebo přímo se středem pole. Pokud by to bylo 4-5 motorů + paběrkování, je to stejné jako loni. Byl by tam jen malý posun, který by způsobila změna šasí. Nebudu teď bilancovat, jestli TR je nějak výrazně horší než loni McLaren, ale tak jako tak, nová platforma prostě vždy bude mít své mouchy. Pochybuji, že by udělali nějaký zázrak na první dobrou. I to šasí bude potřeba hodně doladit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Když se dívám na kvalifikační módy, použitelné jen na několik kol (max nějakou desítku kol), pak mám pocit, že velký rozdíl ve výkonu u motoru na 450 kol proti motoru na 600 kol nebude.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Jenže oni neexistují jen kvalifikační módy a pak, třeba Renault může mít se spolehlivostí problém a musel by tlumit ještě více ,ač spekuluji. Ono je možné, že to tak udělají hlavně proto že budou muset. Uvidíme...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama