DISKUZE K ČLÁNKU Proč si Mercedes při testech ani jednou nevyzkoušel hyper-měkké pneumatiky?

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff vysvětluje, proč si u Pirelli pro předsezónní testy v Barceloně neobjednali ani jednu směs nových, hyper-měkkých pneumatik.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Proč si Mercedes při testech ani jednou nevyzkoušel hyper-měkké pneumatiky?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.03.2018 10:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasoval 1 člověk) 16.03.2018 09:22
Zajímavý postřeh. Teplota ale může udělat hodně a… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 16.03.2018 10:38
Zajímavé, ... ale myslím že dává smysl si… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Zajímavé, ... ale myslím že dává smysl si vyzkoušet i tu jízdu na začátku závodu na pneu na kterých jste se kvalifikovali.
    Otázka je proč třeba McL zvolil opačnou strategii při testování a jezdil hlavně na těch nejměkčích? Doufám že to nebylo pro to aby jen zaujali. 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.50.XXX
      Rozhodně ne, pokud si všimneš výběeru pneu pro Austráliii jede McL agresivní strategii co nejvíce nejměkkčích pneu, myslím, že je to jasné, že pro každý závod budou chtít co nejměkkčí směsy, zato Mercedes je tak razantně navržený, že jakekoliv měkké pneu hned odrovná jako tomu bylo 2013

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      193.179.208.XXX
      Pokud zustavaji stejna pravidla, tak je dost mozne, ze se bude Mercedes schopen casto kvalifikovat na tvrdsi smesi v Q2, nez na jake pojede Q3.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Menno Coehoorn

        Menno Coehoorn

        46.13.136.XXX
        To sa uvidí až podla rozdielov. Ale osobne pochybujem. RedBull by mal byť bližšie a potom zostavajú už len štyry miesta a podla nominácií Pirreli čo zatial sú uverejnené by to Mercedesu až taký výhodu neprinieslo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Zajímavý postřeh. Teplota ale může udělat hodně a vše může být jinak i co se týče degradace.Povrch v barce byl hodně hladký...

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama