Fotografie, které jako první zveřejnily weby Namasce nebo Motofilm, nabízí kompletní pohled na interiér i exteriér. V přední části bezpochyby zaujme klasická koncepce masky, která je po stranách lemována úzkými světlomety s vertikálními LED pruhy denního svícení, které hluboce zasahují až do nárazníku.
Sportovní charakter se projevuje zajímavě tvarovanou kapotou, na které navazuje ostře skosené čelní sklo. Díky nízké střeše a zajímavě propracovaným liniím pak vůz působí trochu jako kupé, což byl i nejspíš designérský zájem. Zadní část se může pochlubit relativně úzkými světlomety, integrovaným spoilerem a dvěma chromovanými koncovkami výfuku - tedy alespoň u varianty GT.
Když už jsme zavedli řeč o variantě GT, v tomto výbavovém stupni se kromě jiného očekává i upravená maska s jedinečnou mřížkou chladiče, sportovněji tvarované prahy a samozřejmě výraznější kola v podbězích. Z fotografií jsou také patrné černé krytky zrcátek a zatmavená skla.
Uvnitř vozu na nás podle všeho čeká staré dobré pojetí i-cockpitu s malým volantem a digitálním přístrojovým, které však bude lemováno luxusními materiály. Těšit se tak můžeme na kožené čalounění, dřevěné obložení, audio od společnosti Focal nebo LED ambientní osvětlení.
Nabídka motorů je stále obestřena tajemstvím, ovšem některé spekulace již počítají s naftovými jednotkami 1.5 a 2.0 Blue HDi, samozřejmostí ale bude i nabídka benzínových motorů. Na vrcholu slávy by se pak mohl objevit i hybrid, který by mohl produkovat až úctyhodných 300 koní.