DISKUZE K ČLÁNKU F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

Mezinárodní automobilová federace dokončuje plány pro rok 2019 na zavedení minimální hmotnosti pro jezdce, aby ti těžší nebyli zbytečně penalizováni. Dojde také k menším úpravám karosérie kvůli lepší viditelnosti sponzorů na monopostech v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: F1 zavede minimální hmotnost i pro jezdce, aerodynamika bude mírně zjednodušena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 24.01.2018 08:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Poky (Hlasoval 1 člověk) 22.01.2018 12:16
Já tuhle myšlenku měl v hlavě už spoustu let a… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 22.01.2018 12:29
Jo, pro někoho jako já to třeba také nic neřeší,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    46.135.71.XXX
    Zajímalo by mě, jakým způsobem se ta "nominální" hmotnost zjišťuje, když i během dne se mění v nějakém rozsahu. V kterém okamžiku se hmotnost měří, aby bylo dopočítáno to závaží?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hixaxon

    hixaxon

    86.49.72.XXX
    Min. hmotnost pilotů. Fajn, to asi dává smysl a je zbytečné ty chlapy trápit.

    Min. hmotnost monopostů. To si už dělají prdel, ne? Co to zlepší? Nesnižuje to výzvy? Za chvíli budou těžší než osobní auta s klimatizací a kabinou (byť malá a trošičku slabší :) ).

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Dorovnávání váhy jezdce do 80kg je správná věc, pokud nechceme soutěž žokejů, bohužel to má za následek další navýšení, už tak velké celkové minimální váhy.
    Co se týče zjednodušení aerodynamiky pro sponzory, je mi to celkem fuk, když se domluví proč ne, hrozit u tohoto rovnou takto vetem, no asi jde o opravdu velkou věc přes kterou nejede u Ferrari vlak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      46.254.64.XXX
      Já tuhle myšlenku měl v hlavě už spoustu let a divím se , že na to přišli až teďka. Já osobně kalkuloval s váhou 85kg. Ono 80 kg se sedačkou moc možností pro větší jezdce taky nedává. Ale ti menší aspoň budou moct mít normální postavu.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jo, pro někoho jako já to třeba také nic neřeší, já mám skoro 2 metry a o váze ani nemluvě 18 V každém případě teď se tam vejde "férověji" mnohem větší skupina jezdců. Aby třeba 70kg chlap při 180 cm se snažil ještě vermomocí stlačit váhu dolu je hloupé a taky nevím co jim tak trvalo.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • armyk

    armyk

    37.188.162.XXX
    Melo by byt pravidlo, kdy jezdes s zavazim pouze pro jezde by celkem melo vazit napr 85kg.
    Minimalni hmotnost vozu bych klidne snizil na 600kg at se ukazou, kdo je nejlepsi (za predpokladu, ze jsou nektere materialy zakazane)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Každé zjednodušení aera , ale i motoru je pro F1 a závodění jenom dobře.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    Takovou ohromnou starost o sponzory mají, že kvůli nim upraví aero, ale nejlepší reklamní plochu - ploutev - zruší. To mi trošku neštymuje 03. Jsem na vzhled letošních monopostů vážně hodně zvědav.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama