DISKUZE K ČLÁNKU Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Honda bude mít v novém partnerství s Toro Rosso díky nabytým zkušenostem větší slovo než v předchozím svazku s McLarenem. Usilovně pracuje na integraci své pohonné jednotky do nového šasi, její koncept však nemění.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda koncept motoru nemění, vztah s Toro Rosso podle ní bude rovnoprávnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 100, poslední 12.12.2017 12:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovalo 7 lidí) 29.11.2017 08:09
El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený… »
» Mac_ (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 14:49
Z vyjádření Hasegawy čti mezi řádky: U TR ta naše… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2017 20:59
Stát se může cokoliv, ale toto je spíš tvé přání,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    84.244.113.XXX
    Nema smysl se tu dohadovat. Jak na tom kdo bude se ukaze za malou chvilku a konec sezony take uvidime, takze muzem pak zhidnotit pokroky. Takze si pockejme. Pristi rok neni dulezity jde o dlouhodoby horizont. Dlouhodobe zatim neni Renalt schopen pripravit spickovy produkt. Honda ho zatim neni schopna pripravit kratkodobe. Uvidime za 2, 3 roky.
    Jinak to o tom obetovani sezony u Renaultu, jsem tu zacal uvadet ja, kdyz se ukázalo v polovine sezony, ze letos opet Renault neni schopen pripravit konkurenceschopny motor, s kterym se da utocit na titul. A to pritom na konci lonskeho roku RB uvadel, ze ma od Renaultu info, ze prace na letosnim motoru jdou dobre. Takze letos zadna sezona obetovana asi nebyla. To neznamena, ze se pristi rok motor nemusi Renaultu povezt, urcite na nem zacal delat drive nez Honda. Ale je tu spise otazka, bude vyvoj Renaultu stacit na ze dozene Mercedes a to jak vykonem tak spolehlivosti? Kdo si mysli, ze Renault pristi rok dozene Mercedes da mi minus, kdo si mysli ze Renault bude opet tam kde dnes, to znamena ztrata 20-40 koni a horsi spolehlivost da mi plus. Klidne muzete i do reakce, at muzeme pristi rok hodnotit kdo mel jen zbozna prani.
    Jinak se zdrzuji dalsich komentaru, jsou to u vsech jen dohady, pockam si na vysledky jarnich testu, zacatku sezony a jejiho konce. Pak muzeme a budeme hodnotit 03

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      84.244.113.XXX
      Jinak ja neverim, ze Renault bude na urovni Mercedesu. Pokud bude RB bojovat s Mercedesem tak jen diky sasi, jako ted McL jezdi dobre jen diky sasi takze za me plus a na konci sezony diskuze o pokroku 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    El Senore, nechápu jak můžeš mít tak zkreslený pohled.
    Jde vidět že Adi je fanouškem Renaultu, ale ty jsi dost mimo v pohledu na výkonnost Renaultu a Hondy a taky jejich budoucnost v roce 2018 a dále.
    Renault má sice poslední měsíce velmi špatnou spolehlivost, ale výkonnostně se na špičku docela dotáhl (cca 25-30 koní v race modu?). A jsou tu zprávy že obětoval rok 2017 na úkor roku 2018.
    Zato Honda je tragická a prý má i velké zpoždění s vývojem na rok 2018.
    Prostě McL ví co dělá a ví že je lepší utéct od Hondy k Renaultu.

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      25-30 koní v tom hořlavému módu, nebo v tom dojezdovém? V tom dojezdovém dostali za závod 46s. 03

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Porovnávej porovnatelné, řešme výkon a tam je renault úplně někde jinde než Honda.Ano na konci životnosti motorů mají problémy, ale osobně věřím, že pro rok 2018 to vylepšily. Zneužívat rozdilnost šásek je stupidní.
        Nebo snad nevidíš, že Mclaren z Hondou v zádech a tam je výkon jasně daný a už se dlouho nevylepšil, je schopna držet krok s auty které mají Mercedes na "zadku"? Divný viď... 10

        + 3 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Zajímavý, že stejný šásko, dokázalo v "hořlavém" nastavení vyhrát i závod, který není zrovna technický. Že by RB udělal za ty poslední 2 závody krok zpět o 0,8s? Nebo co mám srovnávat? RB a Renault s obrovskými rozpočty s chudými garážníky FI a Haas? Pokud se ti nelíbí srovnání RB a máš pocit, že ta ztráta je vinou šasi, tak srovnej Renault nebo STR.
          Ano, Honda je ještě horší jak Renault. Na druhou stranu nejezdí ani zdaleka poslední jako na začátku sezony, ale bojují o body. Mně to jako zlepšení připadá. A za posledních 6 závodů odstoupil pouze jednou jediný vůz. To je hodnota, o které se Renaultu jen zdá. 03

          + 1 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            46.135.95.XXX
            Miku, počkejme na rok 2019. 04 RB motor Hondy prověří zkoušce bez debat a uvidíme, jestli ti cirkusáci dokážou to, o čem pořád mluví a jsou o tom přesvědčeni. Respektive už v cca půlce příštího roku bude mít McLaren B-specifikaci šasí a jestli je všechno tak, jak se prezentuje, tak by se měla velká trojka obávat. Ale my, co na to koukáme realisticky víme, že obávat se může pouze Red Bull o míru tovární podpory. Mercedes nám ukázal, jak se dá nepředat know how a McLaren se v roce 2014 moc neradoval ...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              01 A dodám, že Renault ukazuje, že v případě potřeby se dá nepředat náhradní díly. Prostě továrny si konkurenci hýčkat nebudou. To je logické.

              + 1 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Jo kluci, vy jste na nobelovku, jak tomu rozumíte.... 11

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  No hlavně, že ty tu vždy plácáš o tom, jak tu tomu nikdo jiný nerozumí, aniž bys doložil svůj argument aspoň nějakým číslem. 03
                  46s s Abu Dhabi je podle tebe vinou šasi, přes půl minuty v Brazílii asi taky. Ale tu záhadu, proč předtím to průměrné šasi dokázalo vyhrát několik závodů, vyřešit neumíš. Proč to průměrné šasi ztrácelo zcela minimálně v první půlce sezony jen na technických okruzích, zatímco na výkonnově náročných zcela propadlo, taky ne.
                  Máte v tom zcela jasno. Za úspěchy RB může Renault, bez ohledu na tragédii továrny a STR, za úspěchy Mclarenu pouze šasi. Kritizovat smí pouze Mclaren, u RB je to nefér. A žádná čísla vám dojem kazit nesmí. Ty totiž nic neznamenají, důležité jsou vaše dojmy. Objektivita sama.
                  03

                  + 1 / − 3

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • GRAHAM

                    GRAHAM

                    77.236.218.XXX
                    RB udělal šasko, které dokáže někde eliminovat ztrátu Renaultu 25 koní....nic více v tom není.

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Výborně, na tom se shodneme. To vyvětluje, proč dokázal na začátku podzimu vyhrát i jinde než na tratích typu Monako. Teď je otázka, proč to samé neuměl na jaře, v létě, nebo poslední 2 závody. Mé vysvětlení je, že musel Renault stáhnout výkon na předchozí úroveň, kvůli poruchovosti. A protože v tomto nastavení ztrácí RB 0,5-1s na kolo, deficit výkonu bude o dost vyšší než 25k.
                      Je v podstatě to, co říká Aboteboul. Tak nevím, proč se tomu tak bráníte. Ten váš odpor k této možnosti pak svádí k posměškům. 03

                      + 1 / − 2

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.228.59.XXX
                        Tak což o to. Ono to klidně může být 25-30 koní. Není problém udělat křivku, kdy motor pojede jen ve vyšších otáčkách a ze zatáčky to potom stojí. To pak můžeš mít top speed, ale je to k ničemu, protože motor nemá pružnost a v technické pasáži nejede. Ferrari a Mercedes mají motor, který jede po celé trati. Red Bull má špičkové aero, tak může obětovat trochu pružnosti v zatáčkách, aby to pak fungovalo na rovinách, kdy potom v maximálních otáčkách Renault nejspíš tolik neztrácí. Hlavně to stejně tolik nevadí, jestli má motor 870 nebo 900 koní maximální výkon je jedno. Pokud Mercedes umí dávat 870 koní už o 300 otáček níž, tak to pak nese další výhody, co se týká doby použitelnosti toho výkonu. To potom dělí motory na ty s potenciálem zajet nejrychlejší kolo a výjimečně vyhrát závod a ty s potenciálem válcovat šampionáty. Taková je realita, za kterou jsme tady jak na pranýři. Nejhorší je to, že tohle není z Adiho věštecké koule, ale je shrnuté v sekcích Tabulky a Výsledky GP a stačí se tam podívat. 12

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.228.59.XXX
                  Takže chceš říct, že to, jak se Mercedes zachoval v roce 2014 k McLarenu bylo OK a fandíš takovému přístupu? Mercedesu sice fandím, ale mě to teda moc OK nepřišlo, byť k tomu měli legitimní důvody. Stejně jako mi nepřijde OK, když platícímu zákazníkovi řeknu, že celý rok nedodávám špičkový produkt a ještě jsem mu před koncem sezóny ukončil podporu ... Oboje chování je podlý přístup automobilek ...

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Hmm, hořlavé nastavení....a ty jako nevíš že Verstapen už měl nový motor? Každej tým dostal jen jednu specifikaci, jsou tam i nějaké novinky, co se použíjí v. r. 2018.Nevíš a tlacháš tady? Byla nová a nic najeto.... takže očekávám zase nějaké tvoje moudro. 11

            Ne Honda je poslední.....jen díky šásku Mclarenu jsou jinde, než by výkonově měli být, ano už dojedou do cíle, ale těch motorů co použily a teď měli "čerstvé a nasyslené, takže i když měli problém, měli tam další "nasyslený "motor.Ale to už nenapišeš... Překrucuješ, ale když tě to baví....

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Vím. A co to jako mění? Jako že dostal nový motor s horším výkonem? Hmm, to se tedy má RB a Mclaren na co těšit, když s novým motorem byl pomalejší. To je to moudro? 12
              Jasně, u Mclarenu je zlepšení jen o šasi. Vyšší top speed, než na začátku sezony, má na svědomí opět šasi. Na druhou stranu u Renaultu je progres navzdory trapně průměrnému šasi RB. Na konci sezony si RB asi schválně pokazil šasi, to s motorem nemá nic společného co?
              Nasyslené motory znamenají co? Že se výkon ani spolehlivost nezměnila?
              No jo, já to furt překrucuju. 03

              + 1 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama