Legendární Off-Road ze silnic nezmizí, jeho výrobu chce obnovit britský milionář

-mao / AutoRoad.cz, 20. září 2017, 09:40 Aktualizováno 20.9.2017, 09:52 Google+

Klasický Land Rover Defender si za desetiletí své spolehlivé služby vysloužil skvělou pověst a tisíce příznivců. Jedním z nich je i Jim Ratcliffe, milionář a šéf společnosti INEOS, který by rád obnovil výrobu klasického Defendru, ovšem s drobnými úpravami a pod novým názvem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Land Rover Defender The End Edition

Land Rover Defender The End Edition | foto: Kahn Design

Sdílejte článek

Duchovní následovník Defenderu prozatím nese název "Projekt Grenadier" a mělo by se jednat o vůz s pohonem 4x4, který chce navázat na jednoduchost a spolehlivost prvních generací Defenderů, které pomáhaly farmářům, cestovatelům, vojákům ale i běžným lidem, pro které byl Defender kdysi jediným automobilem.

Společnost bohužel neuvolnila žádné fotky, ovšem podle jejich dosavadních vyjádření by se mělo jednat o nekompromisní automobil, který by měl naplnit přání či požadavky jak milovníků klasické jízdy v terénu, tak cestovatelů žijících v městech, kteří si čas od času rádi udělají výlet za nějakým tím dobrodružstvím do zbytků divoké přírody.

První modely by se měly na trhu objevit již v roce 2020, přičemž společnost chce své vozy nabízet celosvětově a v řadě provedení. K dispozici by tak měly být vozy s různou délkou rozvoru, různými nástavbami a také s bohatou paletou motorů, která by měla zahrnovat benzínové, dieselové a dokonce i hybridní pohonné jednotky.

Plány jsou to skutečně ambiciozní, ovšem společnost musí ještě vyřešit jeden podstatný problém - kde bude vozy vyrábět. Kromě možností jako využití volných kapacit zahraničních automobilek a jejich výrobních závodů se nabízí i možnost stavby vlastní výrobní linky, ovšem náklady na vybudování něčeho podobného se pohybují v řádu 600 až 700 milionů liber, což je skutečně hodně. Zde by ale mohla pomoci britská vláda, která by mohla částku značně snížit výměnou za příslib až 7,000 pracovních míst, které by s novou linkou mohly vzniknout.

Dirk Heilmann, CEO společnosti INEOS Automotive, se vyjádřil v tom smyslu, že společnost se snaží vytvořit nekompromisně nejlepší vůz 4x4 na světě a an tomto kroku tvrdě pracuje. V zásobě už má i kvalitní tým managementu a v poslední době pracuje na spuštění webových stránek, které y měly povědomí o tomto voze lépe rozšířit mezi lidi.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Legendární Off-Road ze silnic nezmizí, jeho výrobu chce obnovit britský milionář

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

BMW 1600 Cabriolet z roku 1968

Elegantní retro kabriolet, nebo nadupaný sporťák? BMW nabízí obojí a za stejnou cenu

Dodge Charger Pursuit

Řidič dostal pokutu za zpěv. Policisté mysleli, že jde o únos. Jak reagovala jeho žena?

Pravděpodobně nejslavnější zástupce Nissanu Skyline, GT-R R34 z filmu Rychle a Zběsile

Ikona sportovních vozů slaví 60. narozeniny. Evoluce Nissanu Skyline je úchvatná

Ford F-150 Raptor se dočkal další čínské kopie, její název je

Číňané vyrobili další lacinou kopii, tentokrát padl za oběť Ford Raptor

Jaguar XE SV Project 8

Jaguar vyzval na souboj Alfu Romeo, kdo bude na Nürburgring rychlejší?

Lamborghini Aventador jako

Originálně skloubil své dvě vášně. Není takové zařízení ale spíše potvrzením závislosti?

Forester Country

Subaru má problém a neřeší ho. Ukrást některé modely může i začátečník

reklama
reklama

Doporučujeme

Citroen C-Électrique

Legendární Citroen 2CV pro 21. století? Odpovědí by mohl být koncept C…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji v garáži. Důvod je těžké pochopit

  2. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  3. Nový Hummer má za sebou silniční premiéru, vypadá absolutně famózně

  4. Vyzkoušeli jsme novou Škodu Karoq. Tady jsou první dojmy z pravého českého SUV

  5. Mercedes testuje sestavu monstrózních pluhů. Mají speciální určení a jediného řidiče

  6. Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

reklama

Zprávy odjinud