Renault omladil oblíbený model Espace. Co se změnilo?

-mao / AutoRoad.cz, 30. června 2017, 16:54 Aktualizováno 30.6.2017, 19:11 Google+

Pátá generace Renaultu Espace, která je na trhu již od roku 2015, se dočkala omlazení, které má podtrhnout silné stránky vozu. Jedná se však spíš jen o maličkosti v interiéru. Potěší však nová výkonná benzínová jednotka.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazený Renault Espace

Omlazený Renault Espace | foto: Renault

Sdílejte článek

Renault je s modelem Espace po vzhledové i technické stránce pravděpodobně spokojen, neboť jeho poslední facelift se týká zejména maličkostí. Mezi ně patří například nové barvy, nové prvky komfortní výbavy včetně nového infotainment systému, nebo zcela nový benzínový motor TCe 225 s novou sedmistupňovou převodovkou.

Nejpatrnější změnou je rozšíření nabídky barev o odstín "Titanium grey", ostatní barvy však zůstaly v nabídce zachovány. Zákazníci si tak nyní mohou vybrat již z 8 metalických barev a jedné obyčejné. K tomu je možné zvolit si i ze dvou nových hliníkových disků kol o rozměrech 18" a 19" palců.

Uvnitř vozu se pak vyskytují nové prvky komfortní výbavy, které zahrnují odvětrávané sedačky, LED osvětlení v přihrádce, slunečních clonách a přihrádkách nebo nové kožené čalounění. Kromě toho se zde vyskytne i nová generace infoteinment systému  Renault EASY CONNECT,  díky kterému svůj vůz snadno propojíte se svým telefonem.

Mimo to nový Espace nabídne i řadu praktických technologických řešení, mezi které patří natáčení zadní nápravy, elektronicky nastavitelný podvozek, jednotlivě elektronicky nastavitelné sedačky v druhé řadě, atd.

Pod kapotou se objevil i nový motor Erergy TCe 225 EDC o objemu 1,8 litru, který nahrazuje motor Energy 1,6 TCe 200 EDC. Motor Energy TCe 225 je relativní novinkou, ve vozech Renault se objevil teprve jednou, a to ve voze Alpine A110.

Tento motor je schopen podat maximální výkon 165 kW (225 k) při 5,600 ot./min. Maximum kroutícího momentu pak činí 300 Nm v rozmezí 1,750 až 5,000 ot./min. Z nuly na 100 km/h pak s tímto motorem dokáže Espace zrychlit za 7,6 vteřiny, přičemž průměrná spotřeba by se měla pohybovat okolo 6,8 litru na 100 kilometrů. 

Renault Espace tak ve výsledku nabídne tři motory: dvě dieselové jednotky Energy dCi 130 a Energy dCi 160 EDC a jeden benzínový agregát Energy TCe 225.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Renault omladil oblíbený model Espace. Co se změnilo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mercedes X-Class v úpravě Prior Design

Z elegantního pracanta je plážový svalovec! Mercedes-Benz X dostal balík úprav od Prior Design

Ferrari 212 Inter Coupe by Ghia

Automobil vzbuzující morální dilema. Kdo si koupí jedinečné Ferrari s temnou minulostí?

Jeep Grand Commander

Jeep konečně chystá pořádné SUV! Náčrty Grand Commanderu unikly z patentového úřadu

Záběry z natáčení první epizody Grand Tour (TV pořad Amazonu)

Poslední slova před Hammondovou nehodou? Tohle si mohli jeho kolegové odpustit

Peugeot 5008

Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

TX eCity taxi - nový způsob přepravy londýnskými ulicemi

Konec jedné éry? Londýnské ulice zaplaví nové hybridní taxíky

reklama
reklama

Doporučujeme

Highway Aircraft Corporation Fascination

Auto nebo raketa? Koncept Fascination šokoval svět svým designem

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kia Stinger uchvátila české zákazníky. Objednávky prozradily, co nikdo nečekal

  2. Zimní gumy povinně i v létě? V Česku platí vyhláška, o které skoro nikdo neví

  3. Automobilová loupež století? Severní Korea se v 70. letech postarala o pozdvižení

  4. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  5. Kráska s okřídleným šípem? Škoda 1000/1100 MBX ohromila svět

  6. Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

reklama

Zprávy odjinud