Noční monstra od BMW? Na trh míří rudí ďáblové

AutoRoad.cz, 1. července 2017, 14:36 Aktualizováno 2.7.2017, 07:18 Google+

Bavorská automobilka BMW představuje svoji novou edici Black Fire určenou pro výkonná SUV BMW X5 M a BMW X6 M.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW představuje novou edici Black Fire pro výkonná SUV BMW X5 M a BMW X6 M

BMW představuje novou edici Black Fire pro výkonná SUV BMW X5 M a BMW X6 M | foto: BMW

Sdílejte článek

Společnost BMW se chystá v srpnu uvést na trh dvojici výkonných vozů s paketem M v nové edici Black Fire. Oba výkonné vozy chtějí zaujmout designem exteriéru i interiéru. Karoserie je vyvedena v černém metalickém laku Sapphire Black. Černou barvu nese i maska chladiče a taktéž jedenadvacetipalcová kola z lehkých slitin. Jako designové pojítko této nové edice a závodních strojů ze stáje BMW slouží karbonová zrcátka.

img-responsive

BMW představuje novou edici Black Fire pro výkonná SUV BMW X5 M a BMW X6 M | foto: BMW

Interiéru vozu dominuje kožený multifunkční M volant disponující řadicími páčkami z hliníku. Automobilka navíc zdarma nabízí BMW M Performance volant, jenž zaujme světle modrými koženými detaily a je potažen odolnou látkou Alcantra. Součástí již standardní výbavy jsou multifunkční M sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, jež jsou elektricky plně nastavitelná. Sedadla jsou čalouněna jemnou kůží Merino v černo-červené barevné kombinaci. Obložení interiéru nese lesklou černou barvu. Modely X5 M Black Fire a X6 M Black Fire jsou vybaveny logem umístěným v pravém rohu přístrojové lišty, které upomíná právě na příslušnost k této edici Black Fire.

Pod kapotou obou automobilů se skrývá osmiválec s objemem 4,4 litru disponující výkonem 575 koní a maximálním točivým momentem 750 Nm. Kombinovaná spotřeba obou vozů činí 11,1 litru na sto kilometrů, přičemž kombinované emise oxidu uhličitého vykazují 258 g/km. Akcelerace z nuly na sto trvá 4,2 sekundy a přenos výkonu má na starosti standardně dodávaná osmistupňová převodovka M Steptronic.

Systém pohonu přenáší více síly na zadní nápravu, čímž je, dle slov výrobce, dosaženo lepší agility. O plynulé rozdělení točivého momentu mezi kola zadní nápravy se stará diferenciál nesoucí označení Dynamic Performance Control a zastavení vozu zajišťuje M brzdový systém s plovoucími kotouči.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Noční monstra od BMW? Na trh míří rudí ďáblové

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Kolona na padesátiproudové čínské dálnici

Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

Nadšený řidič motokáry nedokázal odolat prvnímu sněhu

VIDEO: První sníh si užíval na motokáře, radost mu zkazil až místní Šerif

Náraz byl tak silný, že poškodil i pravou část vozu.

Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

fiat punto

Punto je rekordmanem. Ale tohle prvenství by měl Fiat řešit hodně rychle

Ilustrační foto

Pozor na sváteční kocovinu, zítra by vás mohla připravit o řidičák

Tekuté stěrače vám mohou za volantem hodně pomoci, ovšem jejich aplikaci byste neměli podceňovat

Tekuté stěrače mají smysl. Jaké zvolit a jak je správně aplikovat?

reklama
reklama

Doporučujeme

Opel Commodore A se vyráběl ve verzi sedan a kupé v letech 1967 až 1971 a evropským zákazníkům nabídl zažít pocity majitelů amerických korábů silnic

Opel Commodore? Evropská obdoba amerických korábů! A něco se chystá

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Víte, proč mají americké policejní vozy přední rámy? Tohle by si s Octavií nikdo nedovolil

  2. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  3. Jak vybrat kapalinu do ostřikovačů? Některé vám mohou rozežrat auto

  4. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  5. TEST: Mitsubishi ASX 2018 facelift prospěl. Pozornost ale věnujte výbavě a motorizaci

  6. Test: Peugeot 5008 je sice SUV bez 4x4, má ale něco, co mu konkurence může jen závidět

reklama

Zprávy odjinud