DISKUZE K ČLÁNKU Honda chápe, proč není McLaren z nového motoru u vytržení, i když jde o slušný pokrok

Hondě se v Baku po zisku prvních bodů hodně ulevilo. Představila tam také novou specifikaci své pohonné jednotky. I když šlo o slušný pokrok, tak McLaren z ní zas tak nadšený nebyl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda chápe, proč není McLaren z nového motoru u vytržení, i když jde o slušný pokrok

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 29.06.2017 10:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001639 (Hlasoval 1 člověk) 28.06.2017 12:19
No kdyby dali tech cca 60, meli by byt pomalu na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Limbi

    Limbi

    147.228.209.XXX
    2-3 desetiny? No tak to už schází jen 1,5 vteřiny 12 achjo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Ono nevím přesně kde se ty 2-3 desetiny vzaly, četl jsem je v nadpisu jistého uznávaného webu, ale podle mě nesprávně, neb jediná slova pana Hasegawi na toto téma bylo: “.. but in this circuit, the gain is more than two or three tenths with the new engine."
      Čili doslova řekl že na této trati je zisk více než dvě nebo tři desetiny s novým motorem. A to podle mě zní podstatně jinak.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        No a jak to tedy podle tebe zni?
        Je otazka kolik pridali vlastne koni. Kdyz na zacatku roku pridal Renault cca 0,3s, tak se mluvilo o cca 30 konich. No pokud dnes schazi McL cca 1,8s, tak pochybuji, ze to je cca 180koni. Kdyz se podivame na Williams, FI, ta se stejnymi motory jako Mercedes dosahuji vyrazne horsich casu. Mam takove obavy, ze sasi McL je stale nekde na cca 3.-4. pozici a ze samotne sasi ztraci neco lehce pres cca 0,5s, mozna 0,5s, mozna 0,6s. S timto ale stejne bojovat o titul nelze.
        Uvidime jak bude znat vykon noveho motoru na trati a pak budeme soudit. Dle Hasegawi jde o slusny pokrok, tudiz nepredpokladam pokrok cca 10 koni, ale tech cca 30 az 40 koni. To je slusny pokrok, ale porad je to malo.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          No mě to doslova zní tak, že to není 2-3 desetiny, ale víc 04

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel001639

            uzivatel001639

            89.111.77.XXX
            No kdyby dali tech cca 60, meli by byt pomalu na urovni Renaultu, lehce za nim, coz by bylo vyborny. Mam ale pocit ze to nebude zasadni pokrok, ale jen nutny pokrok, ktery mel prijit uz po cca 3. zavode. Vidim to na 30-40, mozna i 50 koni, ale porad to bude dost velka ztrata na spicku. Jsem zvedav na porovnani s Renaultem. Tech 15km/h navic o ktrem se mluvilo na max. rachlosti je docela peknych. To by melo byt znat na vykonu.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001639

      uzivatel001639

      89.111.73.XXX
      Je otazka, kolik dela motor a kolik sasi.
      RB rika, ze nasel od zacatku sezony na strane sasi uz cca 1s, coz je hodne. To se jim povedlo? Kolik nasel na strane sasi McL? Jestli si dobre pamatuji % ztratu, tak posledni dva zavody narostla, takze dle meho ma sasi McL take co dohanet.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Narostla neb přišly nevyhovující okruhy. Kanada a Baku vyžadují především ten motor.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          89.111.77.XXX
          Jo nerikam, ze ty okruhy jsou extra, ale rekl bych ze RB udelal vyrazne lepsi praci za pul roku. Jestli bude RB schopny drzet se kolem Mercedesu a Ferrari, tak by mel byt s novym motorem McL take nekde nahore za RB. Podle cisel mi to vychazi, ze by mel treba v Baku Ala atakovat 10., 11. misto v kvalde, pokud by jel s novym motorem. Nnei to nic extra, ale je sto slusny pokrok v ramci moznych budoucich bodu. Pokud bude spolehlivost, jako ze by snad uz byt mela, tak by to melo znamenat skoro v kazdem zavode body. Takze jsem zvedav na posun McL. Od pristiho zavodu by mel tedy vzdy McL atakovat vzdy Q3 a na vyhovujicich okruzich by mel postupovat i Vandoorne. Pokud McL zamaka na sasi jako RB, mela by Q3 byt jistota v kazdem zavode 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Poky

            Poky

            46.254.64.XXX
            Ono MCL taky díky motoru nemůže jet v šasi naplno. Pak by měl moc velký odpor a spomalil by auto ještě více. Ale ani oni sami připouští, že mají co dohánět.
            základ od Hondy je aby měli spolehlivost pár koní navíc a hlavně jim ten motor tolika nechlastal.Je super, že v kvaldě budou kolem 10 místa, ale pokud budou muset od půlky závodu šetřit palivo je to k ničemu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001639

              uzivatel001639

              89.111.77.XXX
              Nepredpoladam, ze ten motor bude mit vetsi spotrebu nez dosud. Takze pocitam, ze kvalda 10. misto a zavod minimalne 10. misto, protoze v zavode zajizdi Ala slusne casy kolikrat mi prijde ze do 5. misto. Takze jsem zvedav, ale mel by to byt posun na bodovane pozice v kazdem zavode.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.128.XXX
      Tak reálně jim schází tak dvě vteřiny v motoru a půl vteřina v šasi (nesmímě zapomenout že závody jezdí v podstatě v kvalifikačním módu, díky čemuž mají spotřebu motor na závod).

      McLaren potřebuje aby Honda připravila motor který zrychlí alespoň o 1,5 vteřiny, a zárověň vydrží alespoň dva tři závody (pro začátek). Současné zlepšení je krok z jednoh exkrementu do druhého, jen možná né tak voňavého.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        89.111.73.XXX
        Tento pokrok rekneme dobry pokrok neni az tak dulezity. Dulezite je kdy maji s McL dohodnuto, ze prijde velky pokrok a jak to tak vypada, tak jsou na nem nejak domluveni. Je tedy otazka, co muzeme cekat po lete za vylepseni.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Zázrak to nebude, ale i tak jsem napjatej jak kšandy co předvedou za výkon i spolehlivost. Možná je to poslední šance Hondy ukázat McLarenu alespoň naději v jejich vývoji. Co se týče bodování, konečně, Alonso bojoval velmi dobře a škoda že neměl už teď v zádech pár koníků navíc, neb tam mu nechybělo mnoho k lepším výsledkům.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama