Škoda představila nový facelift oblíbené Octavie Scout

AutoRoad.cz, 10. dubna 2017, 13:06 Google+

Škoda se rozhodla vypustit do světa omlazenou verzi svého terénního provedení modelu Octavia Combi.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Octavia Scout

Škoda Octavia Scout | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Od normálních verzí se Scout odlišuje stříbrnými ochrannými lištami vpředu a vzadu. Bok vozidla chrání ochranné lišty lakované v barvě vozu. Aby se vůz v terénu neztratil, byla oproti klasické Octavii Combi zvýšena světlá výška podvozku o 30 mm. K dispozici bude také elektronická uzávěrka diferenciálu XDS+, adaptivní podvozek DCC (Dynamic Chassis Control) nebo možnost volby jízdního profilu.

Zájemci dostanou na výběr ze tří motorů. Jeden benzínový 1,8TSI o výkonu 132 kW (150 hp) a dvě provedení naftového 2,0TDI. Slabší provedení nabídne 110 kW (150 hp), silnější pak 135 kW (184 hp). Výkon bude standardně přenášen na kola buď přes sedmistupňový automat DSG (2.0 TDI 110 kW 150 hp ), nebo skrze šestistupňovou manuální či DSG převodovku.

Nový Scout bude standardně dodáván s pohonem 4x4. O ten se postará elektronicky řízená hydraulická lamelová spojka umístěná před zadní nápravou. Rozdělení hnací síly bude probíhat podle aktuálních potřeb a řídící jednotka tak vždy rozhodne o tom, kolik síle je zrovna potřeba poslat na zadní nápravu.

S bezpečností na silnici budou řidiči pomáhat nové asistenční systémy Front assist s nouzovou brzdou City a s prediktivní ochranou chodců, Blind Spot Detect, Rear Traffic Alert, Manouevre Assist nebo asistent pro couvání s přívěsem Trailer Assist.

img-responsive

Škoda Octavia Scout | foto: Škoda Auto

Součástí vozu bude také nejnovější generace infotainment systému. Na vrcholu nabídky bude 9,2 palcový navigační systém Columbus, Wi-Fi hotspot a možnost instalace LTE modulu pro neustálý přístup k internetu. Velice zajímavě působí informace o systému Škoda Connect. Díky novým mobilním službám Infotainmtent Online budete mít možnost získat na cestách přístup k informacím nebo zábavě.

Systém Care Connect vám naopak poslouží k získání asistenčních služeb nebo vzdálenému přístupu do vozu. Za zmínku stoji i systém tísňového volání (Emergency Call), který bude součástí standardní výbavy nových Scoutů. Jeho funkce je prostá, pokud vůz po nehodě zaznamená aktivaci zádržných systémů, automaticky naváže telefonické spojení centrálou tísňového volání.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Škoda představila nový facelift oblíbené Octavie Scout

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Karoq

Vyzkoušeli jsme novou Škodu Karoq. Tady jsou první dojmy z pravého českého SUV

Koncept elektrického závodního vozu, který připravuje Volkswagen pro závod Pikes Peak

Volkswagen odhalil své elektrické závodní monstrum! Jeho premiéra se uskuteční už v lednu

Eclipse Cross je nejnovějším SUV japonského Mitsubishi.

Mitsubishi odhalilo své velkolepé plány: Stamiliardové investice do vývoje a 11 nových modelů

Nový a plně elektrifikovaný Hummer H1 od rakouské společnosti Kreisel Electric představil dokonce sám Arnold Schwarzenegger

Nový Hummer má za sebou silniční premiéru, vypadá absolutně famózně

Nová Dacia Duster nabídne působivější exteriér a hodnotnější interiér - praktičnost a nízkou cenu si ovšem zachovává

Dacia je připravená přejít na výrobu elektromobilů, čeká jen na vhodné podmínky

Přístroj RobinOne si dává za cíl způsobit revoluci ve výměnách motorového oleje

Znáte nejčastější technické problémy automobilů?

Požár Tesly model S dal hasičům zabrat

Hasiči čelí na silnicích novým problémům, uhasit elektromobily není vůbec jednoduché

reklama
reklama

Doporučujeme

Starší motor potřebuje větší péči

Snadné a rychlé zvýšení výkonu staršího vozu. Zvládnete to sami

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. Československá Tatra 805 "kačena"? Dnes budí rozruch v Kanadě

  3. Podívaná, při které se tají dech. Shelby Baja Raptor si podmanil pouštní duny

  4. Jen to majitel zkouší nebo má jeho BMW skutečně takovou hodnotu? Za 32 let není ani zajeté

  5. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  6. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

reklama