Japonský sportovní hatchback Swift Sport má potvrzenou příští generaci. V ní se dočká přeplňovaného motoru a pořádné diety.
Konkurence by se tak měla mít na pozoru. Ačkoliv tenhle prcek nemá na to, aby likvidoval evropskou konkurenci, jeho doposud atmosférický motor a dobře odladěný podvozek dokáže nabídnout podstatně více zábavy, kterou dohání výkonností ztrátu na své soupeře.
Zahraniční magazín CarThrottle před pár dny přišel s novými informacemi, které mu sdělil interní zdroj přímo z automobilky. Podle něj přijde opravdu provedení Sport, které se vzdá atmosférické pohonné jednotky. V plánu je instalace řadového čtyřválce 1.4 Booster Jet s výkonem 140 koní.
Když si vezmeme v potaz, že konkurence nabídne přes dvě stovky koní, najednou se Swift zdá jako šnek. Jenže pozor, Suzuki ví, co dělá. V sázku totiž bere hmotnost, která má činit jen 870 kg! Tím pádem zde budeme mít něco, co je ultra lehké, obratné, s dostatečným zátahem a máme dojem, že rázem se budou evropští hráči na poli hothatchů hodně divit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?