Manuál ještě žije, tradice nikoliv. Porsche 911 GTS ale přesedlalo na přeplňovaný šestiválec

ar6, 9. ledna 2017, 12:31 Google+ NAIAS 2017

Postupná modernizace všech variant Porsche 911 pokračuje. Zatím posledním v dlouhé řadě je provedení GTS, dostupné jako kupé, targa i kabriolet. Ani jemu se však nevyhnula instalace přeplňovaného třílitrového šestiválce.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Manuál ještě žije, tradice nikoliv. Porsche 911 GTS ale přesedlalo na přeplňovaný šestiválec - anotačné foto

Porsche 911 GTS má po faceliftu více výkonu i stylu. | foto: Porsche

Sdílejte článek

911 GTS platí v řadě slavného německé sporťáku za ještě umírněnou variantu, v žádném případě ale ne slabou nebo málo dynamickou. Vždyť v porovnání s klasickou 911 Carrrera produkuje její třílitrový šestiválec s turbodmychadlem 331 kW (450 k), což je o 22 kW (30 k) více. Maximální točivý moment 550 Nm je k dispozici mezi 2150 až 5000 ot./min. Vedle zadokolky bude k dispozici i provedení Carrera 4 s pohonem všech kol, základní sedmistupňovou manuální převodovku pak může vystřídat dvouspojkový automat PDK, vždy ve standardu u aut vybavených paketem Sport Chrono. Zajímavé je, že právě GTS s pohonem obou náprav a paketem Sport Chrono je na 100 km/h nejrychleji, za 3,6 sekundy, maximální rychlost má ale nejvýše položenou kupé s manuálem a pohonem zadních kol. Konkrétní hodnota je 312 km/h, každá varianta ale překoná hranici 300 km/h.

Kupé, kabriolet nebo targa se od standardní 911 odlišují také standardním podvozkem PASM sníženým o 10 milimetrů. Vnější vzhled je charakteristický novou přední částí s výraznějším splitterem, teprve až podle zadních partií však GTS bezpečně poznáte. Změny zahrnují zatmavená světla, s prostředním světelným páskem pro modely s pohonem všech kol a černým páskem pro zadokolky, černou mřížku kapoty a centrálně umístěnou dvojitou koncovku výfuku. Celkový výčet změn dotvářejí zrcátka Sport Design, 20palcová černá litá kola, loga GTS a černý rám u 911 Targa.

Uvnitř jsou do palubní desky za zakomponovány hodiny z paketu Sport Chrono, speciálně pro GTS pak byla upravena aplikace Porsche Track Precision pro chytré telefony. Alcantarou čalouněná sedadla mají nové prošívání, příplatková sportovní sedadla s integrovanou hlavovou opěrkou mohou být nastavována ve čtyřech polohách. Celek dotváří Alcantaou potažený volant a další prvky, respektive dekory z kartáčovaného hliníku. Prodej začne v březnu tohoto roku, německý trh přitom již zná ceník vozu. Kupé přijde na 124 451 eur (cca 3 627 000 korun), kabriolet na 137 541 eur (cca 3 716 000 korun) a targa výhradně s pohonem všech kol na 144 919 eur (cca 3 916 000 korun). Pohon všech kol pro kupé a kabriolet znamená příplatek 7378 eur (cca 199 000 korun).

Google+ Vytisknout

Diskuze: Manuál ještě žije, tradice nikoliv. Porsche 911 GTS ale přesedlalo na přeplňovaný šestiválec

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Legendární Škoda 1000 MB slaví šedesátiny. Prodávala se dokonce až na Novém Zélandu a v Austráli - anotačno foto

Legendární Škoda 1000 MB slaví šedesátiny. Prodávala se dokonce až na Novém Zélandu a v Austráli

Halogen, xenon, LED - jak fungují? Ve finále rozhoduje cena - anotačno foto

Halogen, xenon, LED - jak fungují? Ve finále rozhoduje cena

Do deseti let budou řidiči jen cestujícími. Kia si vytyčila nový cíl - anotačno foto

Do deseti let budou řidiči jen cestujícími. Kia si vytyčila nový cíl

Mercedes plánuje zářit na výstavě veteránů Techno-Classica Essen 2017 - anotačno foto

Mercedes plánuje zářit na výstavě veteránů Techno-Classica Essen 2017

36 let antiblokovacího brzdového systému ABS. Dnes? Nejvýznamnější standardní prvek každého auta - anotačno foto

36 let antiblokovacího brzdového systému ABS. Dnes? Nejvýznamnější standardní prvek každého auta

Výrazný nos nesluší každému. Nová Toyota je toho důkazem - anotačno foto

Výrazný nos nesluší každému. Nová Toyota je toho důkazem

Nové Porsche 911 už se rýsuje. Bude krásné, ale technicky nudné - anotačno foto

Nové Porsche 911 už se rýsuje. Bude krásné, ale technicky nudné

reklama
reklama

Doporučujeme

Nový vrcholný motor pro Volkswagen Caddy

Nový vrcholný motor pro Volkswagen Caddy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak fungují antiradary? Tohle říká legislativa

  2. Automobilový průmysl v KLDR? Fiat, Karosa i Číňané

  3. Test Subaru Impreza: všemi čtyřmi kupředu

  4. Poškození laku? Zbavte se ho snadno a rychle!

  5. Test ojetiny: Opel Signum 3,2 V6

  6. 36 let antiblokovacího brzdového systému ABS. Dnes? Nejvýznamnější standardní prvek každého auta

reklama