Nejmenší Kia smazává rozdíly mezi segmenty. Picanto je Citigo a spol. blíž než kdy dřív

ar6, 4. ledna 2017, 10:14 Google+ Geneva International Motor Show 2017

Těsně před Vánoci ukázala Kia první skici nového Picanta, avšak bez nějakých větších podrobností. Odhalení na sebe překvapivě nenechalo čekat příliš dlouho, přestože se minivůz veřejnosti představí až v březnu v Ženevě.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Třetí vydání Kie Picanto je po všech směrech dospělejší.

Třetí vydání Kie Picanto je po všech směrech dospělejší. | foto: Kia Motors

Sdílejte článek

Třetí generace nejmenšího modelu jihokorejské automobilky je opět velice odlišná od té předchozí. Picanto dospělo, a to ve všech ohledech. Nejpatrnější je to na vnějším designu, který není už jen zaoblený a určený jen do městského provozu, ale půjčuje si agresivitu z větších modelů značky. První snímky pak dynamičnost ještě umocňují přítomností provedení GT-Line s červenými akcenty v masce chladiče, kolem nasávacích otvorů v předním nárazníku, zadním difuzoru nebo nástavcích prahů. Pokud si však odmyslíte agresivní bodykit, liší se Picanto od svého současníka především velkými hlavními světlomety, výrazným nasávacím otvorem a zadními reflektory ve tvaru písmene C. V nabídce bude až 11 odstínů karosérie, nejvíc v historii modelu.

Délka pětidveřového hatchbacku zůstala na 3595 milimetrech, rozvor náprav se však natáhl o 15 milimetrů na rovných 2400 milimetrů. To je výsledkem posunutí kol prakticky do rohů karosérie, čímž výrazně narostl vnitřní prostor. O kolik zatím nevíme, ale určitě půjde o jedny z nejlepších hodnot (prostor před koleny nebo v zavazadelníku) ve třídě. Palubní deska je až překvapivě podobná novému Riu. Můžou za to především volně stojící obrazovka multimediálního systému a ovládací prvky automatické klimatizace. Ve výbavě se dále objeví také multifunkční volant, vyhřívané sedačky nebo kožené čalounění, u GT-Line s kontrastním červeným prošíváním.

Co bude pod kapotou Kia zveřejní až při premiéře na ženevském autosalonu, dá se ale vedle atmosférických tří- nebo čtyřválců čekat i přítomnost přeplňovaného litrového tříválce T-GDI, pravděpodobně ve slabším provedení s výkonem 73,5 kW (100 k). Prodeje začnou ve třetím čtvrtletí letošního roku.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nejmenší Kia smazává rozdíly mezi segmenty. Picanto je Citigo a spol. blíž než kdy dřív

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Chevrolet Corvette LS5 454 z roku 1972 s nájezdem pouhých 1556 kilometrů

V roce 1972 si koupil nádhernou Corvettu, ujel 1.556 km a zavřel ji do garáže. Důvod je bizarní

Vývoj Dacie Duster

OBRAZEM: Dokáže nová Dacia Duster navázat na úspěchy svého předchůdce?

Škoda Karoq

OBRAZEM: Úspěšné SUV Škoda Karoq?

Registrační značka, ilustrační foto

Přemýšlíte o uložení značek do "depozitu"? Víme, co to obnáší

Toyota Sora

Toyota přichází s revolucí v hromadné dopravě. Autobus Sora je prostorný, výkonný a ekologický

Mercedes-AMG G65 Final Edition

Mercedes se loučí s legendárním G-čkem. Poslední hold mu vzdá exkluzivní limitovanou edicí

V současné době zažívá závod Škoda Auto v Kvasinách největší modernizaci a rozšíření ve své historii.

Vstup na americký trh se odkládá. Škoda má od VW jiný úkol

reklama
reklama

Doporučujeme

Mercedes-AMG GLC 43 Coupé

Divoký Mercedes-AMG GLC 63 je realitou. Výkonem údajně překoná i C 63

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Cena STK je nesmyslně přemrštěná! Proč platíme víc než naši sousedé?

  2. Podívaná, při které se tají dech. Shelby Baja Raptor si podmanil pouštní duny

  3. Desatero pro bezpečnou jízdu v zimě od profesionálního závodníka. Na co si dát pozor?

  4. Luxusní BMW M550i neujelo ani kilometr. Proč ho nikdo nechce ani za 23 tisíc?

  5. V Polsku vznikne největší evropská továrna na baterie elektromobilů, Tesle však konkurovat nedokáže

  6. Mercedes testuje sestavu monstrózních pluhů. Mají speciální určení a jediného řidiče

reklama

Zprávy odjinud