Nikdo z fanoušků sportovního modelu Mustang nikdy nemohl tušit, že se tahle legenda dočká automatické převodovky s deseti stupni. Ano, přesně tohle čeká omlazený americký muscle car.
Jelikož se blíží plánovaný facelift, výrobce si pro něj připravil nový automat, který svým počtem rychlostí nemá daleko k nákladnímu vozu. Další zprávou, byť o něco horší, je fakt, že trh Mustang přijde o verzi s atmosférickým šestiválcovým motorem. Proč?
Jde hlavně o to, že Evropa jako taková ho v nabídce oficiálně nikdy neměla, a tak jeho absence v nabídce nikoho přílíš nezamrzí (podle Fordu). Důvodem pro ukončení výroby je především vyváženost a charakter onoho šestiválce v porovnání se čtyřválcovou jednotkou 2.3 EcoBoost.
Co se týče automatické převodovky, ta bude v omlazeném Mustangu dostupná pro všechny motorizace. Ve výbavě se počítá s uvedením adaptivních magnetických tlumičů pro obyčejnější verze, než jsou vrcholy typu Shelby GT350 a GT350 R. Za příplatek půjde nově koupit balíček Carbon Sport s množstvím karosářškých doplňků z karbonu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?