Když přišel Citroën C-Elysée, společně se svým dvojčetem Peugeotem 301, na český trh, předpovídala se mu pozice „zabijáka Rapidu“. To se tak úplně nepotvrdilo, přesto dokázal francouzský sedan české zákazníky zaujmout a na silnici je k vidění docela často. Jak s pozicí vozu zamíchá aktuální facelift teprve uvidíme, předpovídat mu ale můžeme mnohé. Už jen proto, že několik designových změn mu opravdu hodně pomohlo a slovy nedávné reklamy na Renault Fluence z něj udělalo „opravdovou limuzínu“. To samozřejmě trochu přeháníme, je ale fakt, že kvůli novému přednímu nárazníku s chromovanými elementy a LED diodami pro denní svícení a maskou chladiče (stále ji tvoří stylizovaný dvojitý šíp), vizuálně propojující oba nově tvarované světlomety, vypadá přední část nyní mnohem hodnotněji. Vzadu nepomohou chybět reflektory s 3D grafikou, které C-Elysée opticky rozšiřují. Nabídku litých kol rozšířily lité šestnáctky ve dvou nových designech, paletu barev doplnily modrá Lazuli a šedá Acier.
Palubní deska na první pohled zůstala vzhledově stejná, jen před spolujezdcem se objevuje nová dekorační plocha, jejíž provedení se odlišuje podle stupně výbavy. Hlavní novinku v interiéru představuje zabudování sedmipalcového dotykového displeje systémů Citroën Connect Radio nebo Citroën Connect Nav. V prvním případě to znamená audiosystém se čtyřmi reproduktory, rozhraní Apple CarPlay a Android Auto a konektivitu s telefony prostřednictvím Bluetooth. Nechybí ani hlasové ovládání. Druhý systém přidává dotykovou 3D navigaci TomTom s informacemi v reálném čase a několika různými balíčky služeb. Samozřejmostí je použití poslední generace parkovací kamery. Spolu s obrazovkou pak došlo i na přepracování ovládání klimatizace a ventilace. Vedle středové konzole byla omlazena přístrojová deska, jejíž ciferníky mají výraznější a jasnější grafiku, u vyšších verzí výbav je pak mezi nimi i displej palubního počítače.
V útrobách vozu se žádná změna neodehrála. Základ bude i nadále tvořit zážehová dvanáctistovka PureTech o výkonu 59 kW (82 k) s točivým momentem 117 Nm v kombinaci s manuální nebo robotizovanou pětistupňovou převodovkou. Větší 1.6 VTi nabízí 85 kW (116 k) a 150 Nm v kombinaci s manuální pětistupňovou nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Naftové motory zastupuje na našem trhu pouze 1.6 BlueHDi o výkonu 73 kW (100 k) s točivým momentem 245 Nm a manuální pětistupňovou převodovkou. Jinde je k dispozici i slabší provedení HDi 92. Výroba pro evropský trh bude i nadále probíhat ve španělském Vigu a do prodeje se omlazený sedan dostane v prvním čtvrtletí příštího roku. Tehdy dojde i na čínskou variantu, vznikající ve Wuhanu.