Octavia RS nebude po faceliftu vypadat jinak. Jak moc jí sluší čtyři oči?

ar6, 29. října 2016, 14:50 Google+

Nová tvář Škody Octavia rozdělila společnost. Menší části se „čtyři oči“ na fotkách líbí, větší část je kritizuje za nevkusné a na mainstreamový vůz nižší střední třídy nehodící se. Faktem ale je, že minimálně nějaké tři roky budeme tuto tvář vídat stále častěji. A ne pouze v běžných variantách. Scout a RS budou následovat během nadcházejících měsíců a nové rendery ukazují, že RSku to bude docela slušet.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Octavia RS by po faceliftu neměla vypadat jinak.

Škoda Octavia RS by po faceliftu neměla vypadat jinak. | foto: X-Tomi design

Sdílejte článek

Rozdělená přední světla, nová maska chladiče, přepracovaná optika skupinových reflektorů, vylepšený infotainment s větší obrazovkou a bohatší výbava. To je facelift Škody Octavia ve zkratce. Vizuálně stejné změny se dají očekávat i u jednotlivých derivátů mladoboleslavského bestselleru, především pak terénního Scoutu a sportovního RS. Právě rendery druhého jmenovaného vozu vytvořil v počítači známý grafik, říkající si X-Tomi Design. A moc bychom se divili, kdyby sériová podobě ostrého liftbacku nebo kombi vypadala jinak.

img-responsive

Samozřejmě se dočkáme rovněž základního liftbacku. | foto: X-Tomi design

Základem jsou samozřejmě stejné změny jako u výchozí varianty, to znamená rozdělená přední světla s páskem diod pro denní svícení, na přání vybavená full-LED technologií. Dále vidíme novou masku chladiče v černé barvě, která tak částečně kontrastuje s modrým lakem karosérie. Zbytek prvků využívá stejných principů jako stávající Octavia RS. To znamená ostře řezané nárazníky, kola s nízkoprofilovými pneumatikami, sníženou světlou výšku nebo černé kryty zrcátek. Vedle liftbacku pak X-Tomi vytvořil i snímek praktičtějšího kombíku, s oběma karosériemi to přitom vozu docela sluší. Jak moc tomu pomáhá výrazný lak je však otázkou.

V útrobách zůstane dvoulitrové TSI o výkonu 162 kW (220 k) v kombinaci s manuální i automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG. To stejné se dá říci také o dvoulitrovém TDI s výkonem 134 kW (184 k) a manuální nebo dvouspojkovou automatickou převodovkou. Ta je navíc dostupná i s pohonem všech kol, což by opět mělo zůstat zachováno. Nejasný je osud výkonové špičky celé řady, verze RS230 už v nabídce nefiguruje a figurovat nebude. Některé spekulace hovoří o uvedení ještě silnější varianty, jestli ale budou pravdivé ukáže až čas. Místo premiéry zatím určeno není, dá se však předpokládat březnový ženevský autosalon.

Vytisknout

Diskuze: Octavia RS nebude po faceliftu vypadat jinak. Jak moc jí sluší čtyři oči?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Mercedes-AMG E 63 S je nejvýkonnější třídou E v historii.

Nejvýkonnější třída E je na světě. Je německy precizní, ale bez překvapení

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud