DISKUZE K ČLÁNKU

Škoda Octavia s faceliftem úplně změnila identitu. Stává se Mercedesem pro chudé

Modely koncernu Volkswagen, patřící do nižší střední třídy, prochází již nějakou dobu postupnými modernizacemi. První bylo Audi A3 a přes Seat Leon se kolotoč dostal až ke Škodě Octavia a Volkswagenu Golf. A zatímco Němec vizuálně příliš změn nedostane, u tuzemského zástupce přichází ke slovu úplná změna identity.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Nejlepší názory

» sonic55 (Hlasoval 1 člověk) 27.10.2016 08:22
Pane Matoušek vy jste ...váš nadpis je hloupej..… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Karel V.

    Karel V.

    88.100.3.XXX
    05 05 za mě teda změna k horšímu co se designu týče!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • karlos-999

    karlos-999

    83.240.90.XXX
    Tak to se nepovedlo. 02

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
  • sonic55

    sonic55

    37.48.40.XXX
    Pane Matoušek vy jste ...váš nadpis je hloupej...pokud si obyčejnej čech( pro vás chudák) může dovolit oktávku tak to je půlka národa podle vás banda superchudáků..škodovka je bohužel předražená jako vše od wv...a obyčejnej pracující čech si jí fakt dovolit nemůže takže se příště při vymejšlení nadpisu nejdříve zamyslete .
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Nahlásit
    • Honza M.

      Honza M.

      90.179.49.XXX
      Zdravím, třeba jsem..., ale nadpis evidentně splnil účel. A to účel rozpoutání určité diskuze... Obyčejného Čecha jinak za chudáka nepovažuji, jen je to zkrátka člověk, co si nechce nebo nemůže koupit Mercedes. Důvody jsou v tomto případě víceméně irelevantní... A že si Octavii nemůže dovolit pracující Čech bych podle čísel prodeje za letošní nebo i minulý rok až tak netvrdil.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Nahlásit
      • mida

        mida

        178.209.152.XXX
        Pane Matoušku, vy si skutečně myslíte, že octavie si kupují obyčejní pracující Češi (abych dodržel Terminus Technicus)? Víte, jaký podíl na prodejích octavie mají firmy? Doporučuji vám podívat se do statistik SDA, jen letmý pohled na tyto tabulky by vám zabránil tvrdit takový nesmyl.
        Bohužel se nemohu ubránit dojmu, že všechna média, která se věnují motorismu, před škodovkou až moc ohýbají hřbet. Přitom nechápu, co je na vozech této značky (kromě prodejních čísel na zdejším velmi pokřiveném trhu) tak světoborného, že této značce poskytujete tolik svého drahocenného prostoru zcela zdarma. Dělá to na mne dojem, že si nedokážete vážit sami sebe.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Nahlásit

Aktuálně

Honda Civic desáté generace přichází na náš trh.

Honda prohnala Civic i Jazz přísnějšími testy spotřeby a emisí. Jak dopadly?

Tupolev A-3 (foto: Varga Attila)

Tupolev A-3 "Naděžda": Ruský způsob, jak zachraňovat sestřelené piloty i ztracené kosmonauty

Chevrolet nabízel již v šedesátých letech zabudované tekuté sněhové řetězy

Sněhové řetězy na tlačítko? Chevrolet bojoval se zimou originálně, zákazníky však nezaujal

Děsivě vypadající situace na dálnici při rychlosti 144 km/h. Posádka může být vděčná za rychlé reakce řidiče

VIDEO: Ve 144 km/h ztratil kontrolu nad vozem, před katastrofou zachránily pár jen rychlé reakce

Ilustrační foto

Jak vypadají nejdelší dálnice světa? Mnohem lépe, než "krátká" česká D1

Ilustrační foto (Ukázka bezpečnostního asistenta Toyota Safety Sense)

Autonomní bezpečnostní systémy se vyplácí, už nyní výrazně snižují počty dopravních nehod

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama