DISKUZE K ČLÁNKU Co by Button změnil na současných závodech? A souhlasíte s ním?

Mistr světa 2009 už to má lidově řečeno "za pár", ale to neznamená, že by se nezamýšlel nad tím, jak přiblížit Formuli 1 dalším fanouškům, především těm mladším. To je podle něj cesta, kterou by se mělo toto motoristické odvětví ubírat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Co by Button změnil na současných závodech? A souhlasíte s ním?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 21.10.2016 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 21.10.2016 12:28
Za mě Jensone, tohle NE! Pro mě by zkrácení… »
» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 21.10.2016 12:36
Naprostý souhlas, přijde mi to jako obcházení… »
» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 21.10.2016 12:40
asi jsem nějaký starý, pokud mladí chtějí krátké… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Za mě Jensone, tohle NE! Pro mě by zkrácení závodů opravdu bylo velmi špatným signálem a F1 by u mě dost ztratila. Nevím kde se vzala teze přizpůsobovat sport za každou cenu aby byla pro co největší masy. Zmiňované Tour de France se také nebude měnit jen na těch atraktivních 10 minut, tenis se hraje někdy i 4 hodiny, fotbal tu má stále s přestávkou 2 hodiny, hokej přes 2 hodiny, kdyby všichni podléhali jen tomu vše zkrátit a naplnit maximální akcí 10 minut, tak to u mě prostě nevyhraje. A ani si nemyslím že mladí přijdou kvůli tomuhle, myslím si že přijdou když v televizi uviděj opravdové hrdiny a gladiátory, to jim dnešní F1 svou sterilitou nedopřeje. Vyasfaltované zóny jsou problémem, všeho šetření je problémem. Základ vidím v možnosti útočit po většinu závodu a tratě hezky se štěrkem a ne dohadování nad trestem kvůli nějakému čidlu! Atraktivnost nevidím ve zkrácení času, ale neměnit sport za každou cenu kvůli domnělé sledovanosti, či bezpečnosti.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Naprostý souhlas, přijde mi to jako obcházení skutečného problému. Zkrácení závodů by sice možná odbouralo strategické kejkle, ale docela by to pohřbilo F1 jako takovou. Jenson je na odchodu, tak si možná tak trochu zafantazíroval, ale aby to dle jeho názoru mělo nějaký smysl, musely by závody trvat 20-30 minut - a kvůli tomu někdo pojede na okruh?

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jo, to je další aspekt, atraktivnost jet na okruh by ještě více klesla. Jako myslím si že některé věci se můžou v F1 změnit. Třeba by stálo za to pouvažovat že by se každej druhej závod místo Q jel hodinovej sprint dle obráceného roštu v PJ a dle výsledku by startovali do závodu, ale hlavně ať to nejdřive otestují, prodiskutují, domyslej dopady, a když to bude ok, proč ne, ale ne už pokus omyl a pak nevědět jak z toho 04 Jinak za mě změny tohoto typu nejsou nutné, jen je hned nevylučuji.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      asi jsem nějaký starý, pokud mladí chtějí krátké závody 03 nejsem si tím totiž vůbec jistý, že mladým by se líbil pouze start, pár kol a cíl. to už můžeme udělat závody složené pouze ze startů, protože je to mnohdy ta nejzajímavější část závodu. opravdu někdo chce, aby to k něčemu takovému spělo? to snad ne.
      PS: pokud se Jenson nedokáže soustředit na dvouhodinový závod u televize, tak je mi záhadou, jak ty závody může jezdit a soustředit se na ně za volantem monopostu03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • NakasiBMW

      NakasiBMW

      88.103.3.XXX
      Pod to se ti klidně podepíši. Myslím, že jsi to vystihl perfektně. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama