Někteří z vás jistě zaregistrovali fakt, že na světě jezdí první nový Superb s výkonem přes 350 koní. Ten má na svědomí firma ShifTech Engineering a bílý kombík na první pohled nevypadá nikterak nápadně.
Jenže dnes tu máme ještě něco šílenějšího. Na serveru youtube.com se totiž objevilo video uživatele se jménem Martin Krýsl. Ten zde zveřejnil video, na kterém vidíme jeho nový Superb také s motorem motorem 2,0 TSI. Výkon 280 nebo 353 koní ale určitě nečekejte, pan Krýsl totiž chtěl opravdu něco pořádného
Už z našeho testu klasické verze s výkonem 280 koní víme, že Superb je s tímhle motorem dostatečně zběsilý na to, aby si jeho posádka mohla užívat pořádné porce adrenalinu. Co se ale stane v případě, že se výkon posune ještě o 80 koní výše? To ukazuje právě videosnímek, který jasně dává najevo, jakou dynamikou tenhle Superb oplývá.
S jistotou se dá říci, že i díky pohonu 4x4 stíhá tahle dálniční raketa zrychlit z nuly na dvoustovku pod dvacet sekund. A právě takový čas už řadí tuhle škodovku mezi top ligu, ve které se pohybují jen ti nejlepší. Otázkou pak je, jestli se tuning v podání firmy APR neprojeví na menší životnostni kompomentů motoru. Není to totiž tak dávno, co se objevil případ poladěného Seatu Leon Cupra 280, kterému při plné zátěži a závodu s Porsche 911 na okruhu Nurburgring vypověděl službu motor...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.