Překvapení od Hondy! Nový Civic Type R je hodně agresivní, o výstřel do prázdna nejde

ar6, 29. září 2016, 07:34 Google+ Mondial de l'Automobile 2016 à Paris

Jednou z největších novinek letošního pařížského autosalonu je bezesporu Honda Civic desáté generace. Ta se ve francouzské metropoli ukazuje poprvé jako hatchback, k vidění ale bude na stánku i tříprostorový sedan. Naprostou bombu pak představuje prototyp pokračovatele sportovního modelu Type R.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Nová Honda Civic Type R je správně agresivní, do prodeje se dostane příští rok.

Nová Honda Civic Type R je správně agresivní, do prodeje se dostane příští rok. | foto: Honda

Sdílejte článek

Pětidveřová Honda Civic je sama o sobě, tím spíš ještě se sportovním paketem, velmi agresivní a výrazná. Pokud k tomu ale přidáte optické prvky řady Type R, dostanete vůz, který v nižší střední třídě nemá obdoby. Už současné provedení tak nějak ční nad všemi konkurenty, a to třeba mohutným zadním křídlem. Novinka jde ale zase o kousíček dál. Podívejte se například na nasávací otvor v kapotě, jenž pouze podtrhuje celkovou vizuální dynamiku. Kolem dokola celého vozu najdeme karbonové prvky s tenkou červenou linkou, jako splitter, nástavce prahů nebo difuzor. Samozřejmostí je též červené logo automobilky na upravené masce chladiče.

LED diodová přední světla mají tmavší tónování, to aby snad lépe ladila se zbytkem automobilu. Jeho nejvýraznějším prvkem je zcela nepochybně obrovské zadní křídlo na víku pátých dveří. Zajímavostí je decentní spoiler jako zakončení linie střechy. Pokud se přesuneme trochu níž, najdeme hned tři koncovky výfuku. Dvojice centrálních je standard, mezi nimi je pak jedna menší v červené metalíze. Celek podtrhují 20palcová kola s matným černým lakem a červenou linkou ve vytažených podbězích, respektive lakování celé karosérie do odstínu jemného kartáčovaného hliníku.

Ačkoliv je vůz zatím pouze prototypem, sériová verze přijede ve druhé polovině příštího roku. Pod kapotou se jistě objeví přeplňovaný zážehový čtyřválec, otázka je s jakým objemem a výkonem. Dá se totiž předpokládat, že současných 206 kW (280 k) bude Honda chtít ještě navýšit. Tím spíš, když půjde o první Type R, oficiálně prodávaný v Severní Americe. Výrobu pro celý svět obstará závod v britském Swindonu.

Vytisknout

Diskuze: Překvapení od Hondy! Nový Civic Type R je hodně agresivní, o výstřel do prázdna nejde

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Land Rover Discovery přichází v páté generaci, která větší než doposud.

Nový Land Rover Discovery obrousil hrany, je ale větší než X5 a schopnější než…

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud