V Německu budou mít brzy problém. Jaguar totiž začal testovat F-Pace SVR

ar5, 21. září 2016, 09:50 Google+

V poslední době se ukazuje, že auta značky Jaguar umějí pořádně zatopit konkurenci, a to hlavně v oblasti komfortu podvozku a agility v zatáčkách. Nově se ale chystá něco, z čeho budou mít strach snad všechny německé premiové automobilky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jaguar F-Pace 2.0d AWD Portfolio

Jaguar F-Pace 2.0d AWD Portfolio | foto: Roman Havlín

Sdílejte článek

Je to pár měsíců zpět, kdy jsme vám zde poprvé představili kompletní test Jaguaru F-Pace. I přes přítomnost pouze naftového dvoulitru a automatu nás tenhle Brit dostal do kolen tím, jak moc dobře je nastaveno jeho řízení, podvozek a celkový komfort. Jak by to ale dopadlo, když bychom mu přidali více koní, větší točivý moment, větší přilnavost a snížený podvozek?

O tom vypovídá maskovaný prototyp, který byl zachycen právě zde. Ano, po otevření odkazu vám hned musí být jasné, že se jedná o ďábelský F-Pace SVR. Ten má pod kapotou obří benzínový osmiválec a poladěný Brit si chce vzít na mušku Porsche Macan Turbo nebo Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC.

Po vzoru Range Roveru Sport SVR se dá pod kapotou očekávat výkon okolo 550 koňských sil. Ve srovnání se současnou nejvýkonnější verzí F-Pace 3,0 V6 s 380 koňmi tak jde o pořádný nárůst. Varianta SVR představuje významný odklon klasických verzí Jaguaru. Dá se tak očekávat více sportovnější design, kabina a hlavně lepší zvukový projev a výkony na silnici.

Jen se na to podívejte sami. Přehlédnout nejde otvory po stranách v předním nárazníku, které zajišťují přístup vzduchu k motoru a brzdám. A mimochodem, nadcházející F-Pace SVR budou konkurenceschopný i po stránce ceny. Například základní Porsche Macan Turbo vyjde na trhu v USA na 76 tisíc dolarů, jenže F-Pace by neměl překročit částku 82 tisíc dolarů v té nejvíce vyšperkované verzi.

Google+ Vytisknout

Diskuze: V Německu budou mít brzy problém. Jaguar totiž začal testovat F-Pace SVR

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Ilustrační fotografie

Víte, jak správně zahřát motor? Některé praktiky mu vyloženě škodí

Subaru Legacy GT-B Etune

Bazarové perličky: Subaru Legacy GT-B Etune - Japonská raritka od A do Z

Ilustrační fotografie, Ford testuje autonomní řízení

Autonomní vozy v ČR již nebudou sci-fi. U Stříbra vyroste polygon za miliardy

Která ojetá auta jsou nejméně populární?

Mýtus o poctivých Němcích? Ojetiny ukázaly pravdu

Ilustrační foto

Ruský mráz a start automobilu? Boj TDI proti sovětské oceli

Škoda KAROQ 2,0 TDI 140 kW 4x4 DSG

Jak jezdí Škoda Karoq s nejsilnějším motorem, který zatím není ani v nabídce?

reklama
reklama

Doporučujeme

Bentley Bentayga dostalo čtyřlitrový naftový osmiválec s trojitým přeplňováním.

Nafta patří do kamen a nově i do Bentley. Bentayga dostala čtyřlitrové TDI

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vyrobili z totálky leštěnku? Tohle museli Rusové odkoukat od Čechů

  2. Unikátní test české ikony? Američtí novináři vytáhli Tatru do centra LA. Tady je výsledek

  3. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  4. Víte, jak správně zahřát motor? Některé praktiky mu vyloženě škodí

  5. Největší dopravní zácpa na světě? D1 se s tímhle nedá srovnat

  6. Mýtus o poctivých Němcích? Ojetiny ukázaly pravdu

reklama