V Německu budou mít brzy problém. Jaguar totiž začal testovat F-Pace SVR

ar5, 21. září 2016, 09:50 Google+

V poslední době se ukazuje, že auta značky Jaguar umějí pořádně zatopit konkurenci, a to hlavně v oblasti komfortu podvozku a agility v zatáčkách. Nově se ale chystá něco, z čeho budou mít strach snad všechny německé premiové automobilky.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
V Německu budou mít brzy problém. Jaguar totiž začal testovat F-Pace SVR - anotačné foto

Jaguar F-Pace 2.0d AWD Portfolio | foto: Roman Havlín

Sdílejte článek

Je to pár měsíců zpět, kdy jsme vám zde poprvé představili kompletní test Jaguaru F-Pace. I přes přítomnost pouze naftového dvoulitru a automatu nás tenhle Brit dostal do kolen tím, jak moc dobře je nastaveno jeho řízení, podvozek a celkový komfort. Jak by to ale dopadlo, když bychom mu přidali více koní, větší točivý moment, větší přilnavost a snížený podvozek?

O tom vypovídá maskovaný prototyp, který byl zachycen právě zde. Ano, po otevření odkazu vám hned musí být jasné, že se jedná o ďábelský F-Pace SVR. Ten má pod kapotou obří benzínový osmiválec a poladěný Brit si chce vzít na mušku Porsche Macan Turbo nebo Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC.

Po vzoru Range Roveru Sport SVR se dá pod kapotou očekávat výkon okolo 550 koňských sil. Ve srovnání se současnou nejvýkonnější verzí F-Pace 3,0 V6 s 380 koňmi tak jde o pořádný nárůst. Varianta SVR představuje významný odklon klasických verzí Jaguaru. Dá se tak očekávat více sportovnější design, kabina a hlavně lepší zvukový projev a výkony na silnici.

Jen se na to podívejte sami. Přehlédnout nejde otvory po stranách v předním nárazníku, které zajišťují přístup vzduchu k motoru a brzdám. A mimochodem, nadcházející F-Pace SVR budou konkurenceschopný i po stránce ceny. Například základní Porsche Macan Turbo vyjde na trhu v USA na 76 tisíc dolarů, jenže F-Pace by neměl překročit částku 82 tisíc dolarů v té nejvíce vyšperkované verzi.

Google+ Vytisknout

Diskuze: V Německu budou mít brzy problém. Jaguar totiž začal testovat F-Pace SVR

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Aktivní ochrana chodců? Reflexní prvky. Povinnost, která může zachránit život - anotačno foto

Aktivní ochrana chodců? Reflexní prvky. Povinnost, která může zachránit život

Kaipan 16 je český sporťák? Myšlenka vychází z Lotusu - anotačno foto

Kaipan 16 je český sporťák? Myšlenka vychází z Lotusu

Škoda Citigo nebyla první. S městem chtěl bojovat i model Ahoj! - anotačno foto

Škoda Citigo nebyla první. S městem chtěl bojovat i model Ahoj!

Test Subaru Impreza: všemi čtyřmi kupředu - anotačno foto

Test Subaru Impreza: všemi čtyřmi kupředu

Test ojetiny: Opel Signum 3,2 V6 - anotačno foto

Test ojetiny: Opel Signum 3,2 V6

Alfa Romeo 164 - Italská kráska s mnoha přednostmi - anotačno foto

Alfa Romeo 164 - Italská kráska s mnoha přednostmi

Legendární Lada Niva přišla o svého otce - anotačno foto

Legendární Lada Niva přišla o svého otce

reklama
reklama

Doporučujeme

Toyota Setsuna - Vrací se dřevo do módy?

Toyota Setsuna - Vrací se dřevo do módy?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Můžete na letních pneumatikách jezdit po dálnici už v březnu?

  2. Jak fungují antiradary? Tohle říká legislativa

  3. Automobilový průmysl v KLDR? Fiat, Karosa i Číňané

  4. Test Subaru Impreza: všemi čtyřmi kupředu

  5. Poškození laku? Zbavte se ho snadno a rychle!

  6. Test ojetiny: Opel Signum 3,2 V6

reklama