Podobné řešení se jen tak nevidí. Fiat Panda dostal nová multimédia

ar6, 16. září 2016, 10:20 Google+ Mondial de l'Automobile 2016 à Paris

Panda je nejdostupnějším, v konkurenci 500 ale ne nejmenším, Fiatem současnosti. Třetí generace pětidveřového hatchbacku se však představila již před pěti lety, na místě tak je začít hovořit o faceliftu. A ten skutečně přichází, místo exteriéru se ale zaměřil především na interiér.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiat Panda i v omlazeném provedení přijíždí jako Cross.

Fiat Panda i v omlazeném provedení přijíždí jako Cross. | foto: Fiat

Sdílejte článek

Současný Fiat Panda měl premiéru již v roce 2011 na frankfurtském autosalonu. I vzhledem k řádně inovované konkurenci se tato doba zdá být poměrně velká, 365 centimetrů dlouhý hatchback s vyšší stavbou karosérie se však prodává výborně i dnes. Proto se Italové v rámci modernizace rozhodli úplně vynechat vnější design. Výjimku představuje pouze uvedení červeného pastelového laku Amore (+ 5000 korun) a šedé metalízy Colosseo (+ 10 000 korun) v kombinaci s novými středy vybraných ráfků. Zachována pak zůstala nabídka terénních verzí 4x4 a Cross.

Výčet změn v interiéru začíná už u nového volantu se zploštělou spodní částí, dvěma bočními rameny ve stříbrné nebo titanové a spodním ramenem se stříbrnými detaily (pro linie Pop a Plus). Výbava Plus pak může dostat na přání kožený potah a zabudované ovládání audiosystému, což je pro změnu standardem linie Lounge a modelů 4x4 a Cross. Přepracována byla grafika přístrojového panelu, látka na sedadlech je kvalitnější a v závislosti na výbavě má novou barvu i grafiku. Hlavní novinkou je nicméně použití multimediálního systému UConnect (standard verzí Lounge, 4x4 a Cross a příplatek u Plus). Nečekejte ovšem klasickou obrazovku, nýbrž rádio UConnect s Bluetooth a držákem na chytrý telefon na vrcholku středové konzole. Do něj umístěný mobil s operačním systémem Android nebo iOS bude vybaven aplikací Panda UConnect. Ta se chová přesně jako infotainment, ovládá se skrze ní hlasitost audia, streamuje se hudba nebo se používá jako navigace. Dobíjení je možné přes USB port přímo u držáku, případně v přihrádce před spolujezdcem.

Zachována zůstala pověstná variabilita a prostornost, základní objem kufru, činící 225 litrů, tak lze hravě zvětšit na 870 litrů. Dozadu se usadí až tři cestující. Pod kapotou změny nečekejte – 1.2litrový benzín o výkonu 51 kW (69 k) doplňuje stejná jednotka na LPG, přeplňovaný dvouválec 0.9 TwinAir s výkonem 48 kW (65 k), 63 kW (85 k) nebo 66 kW (90 k), stejný motor o výkonu 59 kW (80 k) na CNG a turbodiesel 1.3 MultiJet o výkonu 70 kW (95 k). Tato jednotka je pak s pohonem 4x4 určena i pro obě terénní provedení.

Ceník - Fiat Panda 2017

  Pop Plus Lounge 4x4 Climbing Cross
1.2 (51 kW) 213 900 Kč 239 900 Kč 259 900 Kč ---------- ----------
1.2 LPG (51 kW) ---------- 264 900 Kč ---------- ---------- ----------
0.9 TwinAir CNG (59 kW) ---------- 332 900 Kč ---------- ---------- ----------
1.3 MJet (70 kW) ---------- 322 900 Kč ---------- ---------- ----------
1.3 MJet 4x4 (70 kW) ---------- ---------- ---------- 379 900 Kč 432 900 Kč

Omlazenou Pandu už koupíte také u nás, což vlastně prozrazuje výše umístěný ceník. Z motorů nečekejte jakoukoliv verzi dvouválce TwinAir vyjma té na CNG. Základní výbava Pop obsahuje jen to nejnutnější, což znamená 4 airbagy, přípravu pro rádio, elektrická přední okna, posilovač řízení nebo 14palcová ocelová kola. Vyšší linie Plus přidává manuální klimatizaci, dálkový centrál, rádio s CD a MP3 nebo zrcátka v barvě vozu. Nejvyšší stupeň Lounge má multifunkční kožený volant, rádio UConnect, elektrická zrcátka nebo výškově stavitelné sedadlo řidiče. Provedení 4x4 Climbing disponuje elektronickou uzávěrkou, systémem stop & start, 15palcovými litými koly nebo střešními ližinami. A konečně verze Cross má navíc boční airbagy, asistent pro sjíždění kopců, automatickou klimatizaci, mlhovky, specifická kola a celkově specifický vzhled.

Vytisknout

Diskuze: Podobné řešení se jen tak nevidí. Fiat Panda dostal nová multimédia

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Nová Kia Rio je papírově jedním z nejlepších malých aut.

Stane se Škoda Fabia snadným cílem? Nová Kia Rio míří až na vrchol

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud