Komerční sdělení
Ač se to třeba z české pozice modelu nemusí zdát, Kia Rio je globálně nejdůležitějším a také nejprodávanějším modelem značky. Jen loni si malý hatchback nebo sedan našel celosvětově 473 000 nových zákazníků, což tvoří celých 16 procent všech prodejů automobilky. Nedá se tak divit tomu, že čtvrté generace věnovala Kia mimořádnou pozornost. Otázkou je, jestli to i tak bude stačit na Fabii, Polo nebo Corsu.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky