V první polovině letošního roku se objevila informace, že kromě klasického rodinného Volva V90 se chystá i jeho lehce zvýšená a oplastovaná verze. Dnes vám prozradíme žhavé novinky a ukážeme jeho "podobu".
Jelikož už v nabídce Volva je SUV XC90, automaticky se tak nemůže jmenovat oplastované kombi V90. Proto vedení značky rozhodlo pro lety prověřený dodatek Cross Country. Společně s tím se navíc můžete poprvé podívat na video, v němž je V90 Cross Country zachyceno samotnou automobilkou.
Otázkou ale je, kde se uskuteční jeho živá světová premiéra. Zatím to totiž vypadá, že autosalon v Paříži to vážně nebude. S vypuštěním videa by to sice bylo trošku logické a očekávané, jenže Volvo nechce nikam spěchat a každoročně chce z důvodu úspor navštěvovat na každém kontinentu vždy jen jeden autosalon. A pro Evropu to znamená březnovou Ženevu.
Podle tiskové zprávy však V90 Cross Country ukáže svou celou tvář ještě v polovině září. V přiloženém videu je pak spojována souvislost nového V90 Cross Country s předchozími generacemi modelů Volvo XC. Jak se dá také tušit, pod kapotou nehledejme nic jiného než čtyřválce Drive-E.
Výkon bude přenášen standardně na všechna čtyři kola a video zmiňuje zcela novou technologii šasí. Kromě solidní základní výbavy pak je také známo, že prodeje novinky s ochrannými plasty a vyšší světlou výškou se rozběhnou počátkem příštího roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.