Úspěch nové Astry dokládá velký zájem ze strany zákazníků, a tak není od věci si představit nový doplněk. Ten se nese v duchu vrcholného provedení OPC.
K Astře nově začal výrobce nabízet sportovní sadu OPC Line, o které si nyní povíme více slov. Prakticky se jedná o předzvěst originální Astry OPC, jenže je taktéž ve vývoji. Pro ty méně náročnější je tady pak výše zmíněný paket, který nové Astře přidává agresivněji tvarovaný přední a zadní nárazník.
Dále zde máme modifikované boční prahy a litá sportovní kola. Na změnu výkonu však rovnou u Astry OPC Line zapomeňte. Jedná se tak čistě stylovku, ukazující budoucí podobu zběsilé Astry OPC. Kdo by měl zájem, nechť vytáhne z kapsy 21 tisíc korun, ovšem dejte si pozor, paket je dostupný výhradně pro výbavy Dynamic a Innovation.
Co se týče výbavy, v základu jsou lité sedmnáctky, ale za příplatek lze dokoupit 18palcové disky. Ve výbavě se může ocitnout automatický parkovací asistent, multimediální systém Navi 900 IntelliLink nebo adaptivní LED přední světlomety.
Pod kapotou se může nacházet široká nabídka motorizací, začínajícím přeplňovaným litrovým tříválcem o výkonu 105 koní. Možnou volbou je i verze 1,6 Turbo s výkonem 200 koní.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?