VELKÉ SROVNÁNÍ: Kodiaq a konkurence. Proti komu velká Škoda vlastně stojí?

ar6, 6. září 2016, 04:00 Google+

Škoda Kodiaq je všude a pravděpodobně o ní víte již téměř všechno. Posledním dílem skládačky, který Vám v této chvíli můžeme nabídnout, je porovnání prvního sedmimístného okřídleného šípu s konkurencí. Ta je zatím výhradně z asijského kontinentu, již brzy ale přibudou další.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda Kodiaq se postavila proti pěti konkurentům.

Škoda Kodiaq se postavila proti pěti konkurentům. | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Kodiaq je charakteristický hned několika věcmi. Za prvé je to délka 4697 milimetrů, což velkou Škodu řadí do segmentu SUV střední třídy. Za druhé je to možnost ubytovat na palubě až sedm cestujících, což dneska také nezvládne každý. V rámci dostupné konkurence jsou takové automobily dokonce zatím jen čtyři – Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Mitsubishi Outlander a Nissan X-Trail. Již příští rok by se ale na náš trh měl dostat Renault Koleos, což je dvojče X-Trailu, v plánu je také představení většího Tiguanu. V tu chvíli by se nejvážnějším konkurentem Kodiaqu stal nejspíše právě Volkswagen. Jenomže, to je zatím hudba budoucnosti. Proto je do našeho srovnání nemůžeme zahrnout, k výše zmíněné čtveřici se sedmi sedadly jsme tak přidali ještě Hondu CR-V. Teoreticky by se sem hodily i Subaru Forester, Toyota RAV4 nebo některý ze zástupců prémiového segmentu, japonští samurajové však míří o něco níž, na Audi a spol. zase Kodiaq pořád něco ztrácí. Proto nám vykrystalizovala tato šestice, pojďme si ji tedy představit o trochu blíž.

Škoda Kodiaq

Nejprve však musíme začít s vyzyvatelem, tedy Kodiaqem. Ten se představil minulý čtvrtek a na rozdíl od konkurence s ním nikdo z redakce neabsolvoval osobní seznámení. Přesto se z dostupných dat dá vyčíst, že ze sedmimístné Škodovky zkrátka bude bestseller. Platforma MQB dovolila pořádně natáhnout rozvor na 2791 milimetrů, což je hodnota, na níž se nechytá ani jinak nejdelší Kia Sorento. To znamená, že uvnitř je dostatek místa, avšak především pro pět cestujících. Dvojice zadních sedadel je víceméně nouzová, respektive použitelná především pro děti. Není to ale jen o prostoru, Kodiaq dostal celou plejádu bezpečnostních prvků, včetně asistentu pro couvání s přívěsem nebo možnosti částečně autonomní jízdy v koloně nebo hustém provozu.

Design z pera Jozefa Kabaně nemusí sednout každému, tím spíš s dvojitými předními světly, hodně výraznou maskou chladiče nebo ostře řezanými skupinovými svítilnami. Zvyknout se na to ale dá, ostatně vzpomeňte na „čínský“ facelift druhé Octavie z roku 2008 a masivní kritiku snad ze všech stran. Vzhled interiéru je jiný než u sourozenců, více připomíná Volkswageny, a to především umístěním infotainmentu mezi centrálními výdechy ventilace. Mimochodem, už v základu je 6,5palcová obrazovka, postupně se lze ale dostat až k osmiplacové navigaci s úplnou mobilní konektivitou nebo připojením k internetu.

Technické údaje

  1.4 TSI 1.4 TSI 1.4 TSI 1.4 TSI 2.0 TSI 2.0 TDI 2.0 TDI 2.0 TDI 2.0 TDI
Výkon:  92 kW 110 kW 110 kW 110 kW 132 kW 110 kW 110 kW 110 kW 140 kW
Toč. mom.: 200 Nm 250 Nm 250 Nm 250 Nm 320 Nm 340 Nm 340 Nm 340 Nm 400 Nm
Převodovka: 6 MT 6 MT 6 DSG 6 DSG 7 DSG 7 DSG 6 MT 7 DSG 7 DSG
Pohon: 4x2 4x4 4x2 4x4 4x4 4x2 4x4 4x4 4x4
Zrychlení: 10,7/10,9 s 9,8/9,9 s 9,4/9,6 s 9,7/9,9 s 7,8/8,0 s 9,9/10,0 s 9,6/9,8 s 10,2/10,2 s 8,6/8,8 s
Max. rychl.: 190/189 km/h 197/196 km/h 198/197 km/h 194/193 km/h 206/205 km/h 199/198 km/h 196/195 km/h 194/192 km/h 210/209 km/h
Spotřeba: 6,0 l 6,8 l 6,1 l 7,1 l 7,3 l 5,0 l 5,3/5,4 l 5,6 l 5,7 l
Délka: 4697 mm
Šířka: 1882 mm
Výška: 1676 mm
Rozvor: 2791 mm
Kufr: 720/2065 l (5 místa); 270/2005 l (7 místa)
Cena od: nestanovena

Poznámka: Údaje za lomítkem platí pro sedmimístnou verzi.

Motorová paleta zatím obsahuje pět motorů s nejvyšším výkonem 140 kW (190 k). Výhodou je kombinace automatu DSG s pohonem všech kol, a to nejen u nejsilnějšího turbodieselu i benzínu. Časem pak přijde řada i na dvoulitr BiTDI. Na začátku prodeje (ceny budou zveřejněny v Paříži a první auta k zákazníkům přijedou na začátku příštího roku) nabídne Škoda výbavové linie Active, Ambition a Style. Ceny zatím nejsou známy, náš odhad je ale základ za nějakých 629 900 korun.

Honda CR-V

První z japonských SUV se na trhu pohybuje již od roku 2012. Před rokem přišel facelift, který kromě designu přivezl například také devítistupňovou automatickou převodovkou. Jestli je ale lepší volbou než DSG u Kodiaqu je otázkou. Honda každopádně umí zaujmou designově, jakkoliv byste to při prvním kontaktu nejspíše nečekali. Je však nutno podotknout, že maska chladiče propojená se světlomety vytváří v určitých situacích dojem, že je přední část vlastně jednolitá, pouze orámovaná LED diodami pro denní svícení. To se designérům docela povedlo. Kde však CR-V trochu ztrácí, to je interiér. Nejde jen o fakt, že sedm sedadel do něj prostě nedostanete, ale i celkovou přehlednost palubní desky. Pokud totiž zvolíte jednu z vyšších verzí výbav, dostanete hned dva displeje, výrazný je navíc také přístrojový panel.

Pochválit se však dá kvalita zpracování i materiálů nebo umístění voliče převodovky na vyvýšené části středové konzole. Na Japonce je poměrně široká nabídky motorizací, obsahující jeden benzínový a dva naftové motory, ovšem v několika různých kombinacích s pohonem předních nebo všech kol, respektive s manuální nebo automatickou převodovkou. Je ovšem škoda, že onen devítistupňový automat má pouze vrcholná naftová specifikace 1.6 i-DTEC 118 kW (160 k). Dvoulitrový benzín o výkonu 114 kW (155 k) si musí vystačit pouze s pěti virtuálními stupni. Také výkonová špička je u CR-V výrazně níže než u Kodiaqu.

Technické údaje

  2.0 i-VTEC 2.0 i-VTEC 2.0 i-VTEC 1.6 i-DTEC 1.6 i-DTEC 1.6 i-DTEC
Výkon: 114 kW 114 kW 114 kW 88 kW 118 kW 118 kW
Toč. mom.: 192 Nm 192 Nm 192 Nm 300 Nm 350 Nm 350 Nm
Převodovka: 6 MT 6 MT 5 AT 6 MT 6 MT 9 AT
Pohon: 4x2 4x4 4x4 4x2 4x4 4x4
Zrychlení: 10,0 s 10,2 s 12,3 s 11,2 s 9,7 s 10,6 s
Max. rychl.: 190 km/h 190 km/h 182 km/h 182 km/h 202 km/h 197 km/h
Spotřeba: 7,2 l 7,4 l 7,6 l 4,4 l 4,9 l 5,1 l
Délka: 4605 mm
Šířka: 1820 mm
Výška: 1670 mm (4x2); 1680 mm (4x4)
Rozvor: 2630 mm
Kufr: 589/1669 l
Cena od: 589 900 Kč 644 900 Kč 684 900 Kč 654 900 Kč 809 900 Kč 864 900 Kč

V českém ceníku najdete pět výbavových stupňů (S, Comfort, Elegance, Lifestyle, Executive), v základu ovšem chybí drtivá většina komfortních prvků. Multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou a rozhraním MirrorLink je dostupný v základu až třetí nejvyšší výbavy, stejný systém s navigací pak má ve standardu až předposlední linie, ačkoliv mezi příplatky ho najdete již pro druhý stupeň výbavy. Také nabídka příplatků nebo bezpečnostních asistentů oproti Kodiaqu mírně pokulhává, třebaže v balíčku za 50 000 korun k nejvyšší výbavě nechybí nic podstatného. Vina to není auta jako takového, avšak spíše jeho stáří. Čtyři roky totiž v automobilovém průmyslu znamenají opravdu hodně. Základní cena vozu s benzínovým motorem a pohonem předních kol je 589 900 korun, tady bude mít Japonec před našincem náskok.

Hyundai Santa Fe

Také jihokorejský vyzyvatel, který už dávno není jen levnou alternativou, si svou premiéru odbyl v roce 2012 a průběžnou modernizaci potom minulý rok. A také na něm je vidět, kolik znamenají čtyři roky v automobilovém průmyslu. Prodejně navíc u nás třetí Santa Fe nezáří ani zdaleka tolik jako jeho předchůdci, proto importér výrazně osekal jeho nabídku. K ní se ale ještě dostaneme. Začít musíme tradičně skořápkou, která je tak nějak typicky „hyundaiovská“. Nenadchne, ale ani neurazí. Za sebe musím říct, že po letech potkávání tohoto vozu už se mi fluidní design docela okoukal, mnoho zdánlivě ne příliš sourodých křivek a prolisů prostě vozu příliš nesluší. Jedná se ale jen o můj osobní názor, v globále je Santa Fe pořád velice atraktivním vozem, tím spíš na standardních 18palcových kolech. Kde to už taková sláva není, to je kabina vozu. Nejde snad o kvalitu nebo zpracování plastů, avšak celkové tvarování středové konzole je zkrátka neergonomické.

Když k tomu ještě připočtete přetlačítkovaný volant… Tady už prostě Korejcům notně ujíždí vlak. Kde naopak bodují, to je celková prostornost, čemuž napomáhá i rozvor o hodnotě 2700 milimetrů. K dispozici je také třetí řada sedadel, i když jen pro výbavu Style a ještě za příplatek 20 tisíc korun. Na druhou stranu ale obsahuje i výdechy klimatizace pro poslední dvojici cestujících. V motorovém prostoru může být jen jedna pohonná jednotka – naftový čtyřválec 2.2 CRDi o výkonu 147 kW (200 k). Poháněna jsou vždy všechna kola, a to přes manuální nebo automatický šestikvalt. 7 kW (10 k) navíc oproti Škodě znát příliš nebude, manuál by ale někdo přivítal i u Kodiaqu.

Technické údaje

  2.2 CRDi 2.2 CRDi
Výkon: 147 kW 147 kW
Toč. moment: 440 Nm 440 Nm
Převodovka: 6 MT 6 AT
Pohon: 4x4 4x4
Zrychlení: 9,0 s 9,6 s
Max. rychlost: 203 km/h 203 km/h
Spotřeba: 6,0 l 6,6 l
Délka: 4700 mm
Šířka: 1880 mm
Výška: 1675 mm
Rozvor: 2700 mm
Kufr: 585/1680 (5 míst); 516/1615 (7 míst)
Cena od: 899 990 Kč 959 990 Kč

Největší slabinou Hyundaie je jeho cena. K dispozici jsou výbavové stupně Style a Executive, přičemž základní model vychází na 899 990 korun. Očekáváte plnou nálož prvků? Kdepak, v základu není ani navigace, ale pouze rádio s CD, MP3 a USB. Infotainment s osmipalcovou obrazovkou a navigací vychází v paketu s xenony na 40 000 korun. Druhá linie už jej má ve standardu, přijde ale na nejméně 1 099 990 korun. Ani další výbava není kdovíjak ohromující, ne na cenu 900 tisíc korun – zapomeňte na elektrické nastavování sedadel nebo bezklíčkové startování. Také nabídka bezpečnostních asistentů je slabá, všechny v jednom paketu navíc stojí 80 000 korun. Výhodou tak alespoň budiž nabídka o něco větší verze Grand.

Kia Sorento

Nejdelší auto v našem výběru letos slaví dva roky od své premiéry, pořád ale vypadá k světu. Na rozdíl třeba od nové Kie Sportage má Sorento vzhledově přijatelnější interpretaci tygřího nosu, zároveň netrpí možná lehce kontroverzní podobností s některým z prémiových konkurentů. Především v tmavších odstínech laku pak vynikne relativní jednoduchost vnějších tvarů a jejich elegance, tedy to, co sesterskému modelu s H na kapotě chybí. Kabina je oproti takovému Santa Fe uživatelsky daleko přívětivější, a to nejen použitými materiály, ale především ergonomii.

Hodně pomáhá pomyslná dvojitá středové konzole, podobné rozvržení konec konců používá také Kodiaq. Znamená to, že v horní části mezi výdechy ventilace je sedmipalcová obrazovka multimediálního systému s navigací (standardní výbava), níže se nachází ovládání ventilace, klimatizace a dalších funkcí vozu. Třetí řada sedadel je podobně jako u Santa Fe za příplatek 20 000 korun, platí to však až od prostředního stupně výbavy. Její použití je ovšem stejně jako u Kodiaqu spíše nouzové, mnohem více se tak v součtu vyplatí využívat celých 660 litrů zavazadlového prostoru.

Technické údaje

  2.2 CRDi 2.2 CRDi
Výkon: 147 kW 147 kW
Toč. moment: 450 Nm 450 Nm
Převodovka: 6 MT 6 AT
Pohon: 4x4 4x4
Zrychlení: 9,0 s 9,6 s
Max. rychlost: 203 km/h 203 km/h
Spotřeba: 6,1 l 6,7 l
Délka: 4780 mm
Šířka: 1890 mm
Výška: 1690 mm
Rozvor: 2780 mm
Kufr: 660/1732 (5 míst); 142/1662 (7 míst)
Cena od: 949 980 Kč 1 049 980 Kč

Pokud je u Hyundaie problém v nabídce motorů, Kia ho s ním statečně sdílí. Také Sorento u nás dostanete jen s naftovou 2.2 CRDi o výkonu 147 kW (200 k) s pohonem všech kol a manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou. Výbava je rozdělena do stupňů Comfort, Exclusive a Premium. Základ za poměrně tučných 949 980 korun obsahuje již zmíněnou navigaci, automatickou dvouzónovou klimatizaci nebo kompletní bezpečnostní výbavu, na vysokou cenu to ale rozhodně není žádná sláva. Oproti Škodě pokulhává i nabídka bezpečnostních asistentů.

Mitsubishi Outlander

Tři diamanty aktuálně musí řešit problém s emisemi a zastavením prodeje vybraných modelových řad v domovském Japonsku. Evropy se ale tento zákaz netýká, tím pádem se nevztahuje ani na Outlander. Ten se stal minulý rok prvním nositelem nové identity značky, symbolizované přední částí Dynamic Shield. Jestli je to kopie podobného řešení od Lady je čistě na každém z Vás. Stejné je to s hodnocením designu, za mě osobně Outlander nenadchne, ale na druhou stranu ani neurazí. Interiér je jiná písnička, tady přichází ke slovu kouzlo japonských automobilů let minulých. Nic nevrže, materiály jsou relativně kvalitní, na druhou stranu design přístrojové desky nebo středové konzole s lesklým černým plastem body navíc určitě nenabere.

Výhodou Outlanderu je jeho prostornost a celkový komfort na palubě, i to k atmosféře let minulých tak nějak patří. Třetí řada sedadel je standardem od prostředního výbavového stupně, k základnímu však tento prvek nedostanete ani za příplatek. Na rozdíl od korejských soupeřů se Mitsubishi pyšní poměrně pestrou nabídkou motorů, čítající zážehové i naftové agregáty, pohon na LPG (+ 37 900 korun) a dokonce plug-in hybrid, v tomto segmentu unikát. Zatímco benzín kombinuje SUV s manuálem (pohon 4x2) nebo automatem CVT (pohon 4x4), nafta má vždy čtyřkolku a výběr mezi šestistupňovým manuálem nebo automatem.

Technické údaje

  2.0 MIVEC 2.0 MIVEC 2.2 DI-D 2.2 DI-D 2.2 DI-D 2.2 DI-D 2.0 PHEV
Výkon: 110 kW 110 kW 110 kW 110 kW 132 kW 132 kW 149 kW
Toč. mom.: 195 Nm 195 Nm 380 Nm 360 Nm 430 Nm 390 Nm NA Nm
Převodovka: 6 MT CVT 6 MT 6 AT 6 MT 6 AT 1 AT
Pohon: 4x2 4x4 4x4 4x4 4x4 4x4 4x4
Zrychlení: 10,6 s 12,0 s 10,2 s 11,6 s 9,1 s 10,1 s 11,0 s
Max. rychlost: 190 km/h 190 km/h 200 km/h 190 km/h 203 km/h 193 km/h 170 km/h
Spotřeba: 6,7 l 6,4 l 5,3 l 5,8 l 5,9 l 6,3 l 1,8 l
Délka: 4695 mm 4695 mm
Šířka: 1810 mm 1800 mm
Výška: 1680 mm 1710 mm
Rozvor: 2670 mm 2670 mm
Kufr: 128/667/1608 l 451/1590 l
Cena od: 608 450 Kč 738 650 Kč 733 850 Kč 848 650 Kč 763 850 Kč 878 650 Kč 1 252 850 Kč

Liší se také nabídka výbavových stupňů – pro benzín jsou tu jen Intense a Intense+, naftové motory (a plug-in hybrid) mají ještě vrcholný Instyle. V základu má Outlander dvouzónovou automatickou klimatizaci, bezklíčkové ovládání a u modelů s automatem CVT dokonce full-LED světlomety. Rádio se šesti reproduktory však postrádá jakýkoliv displej, ten je až u druhého stupně a audiosystému Rockford Fosgate s devíti reproduktory. Navigace s 6,1palcovým displejem vychází na nejméně 27 990 korun, kombinace navigace, audia Rockford Fosgate a sedmipalcového displeje ale pro prostřední výbavu přijde na tučných 70 594 korun (Instyle má toto v základu). A když je řeč o cenách, nejlevnější Outlander stojí v akci 608 450 korun, plug-in hybrid s jedinou plnou výbavou vychází na 1 252 850 korun.

Nissan X-Trail

První dvě generace japonského SUV byly hitem a třetí vydání se na ně snaží co nejlépe navázat. Tři roky staré SUV se poprvé vizuálně i technicky propojilo s menším Qashqaiem, daní za to jsou například horší jízdní vlastnosti v terénu. Na druhou stranu průměrný zájemce o X-Trail zkrátka dál než na polní cestu nevyrazí a tu japonský model zvládne více než se ctí. Inspirace menším sourozencem je viditelná také na designu s výraznou masku chladiče ve tvaru písmene V nebo částečně čirými zadními světlomety.

Kabina trpí klasickým neduhem Nissanů poslední doby, rychle se špinícícm lesklým černým plastem středové konzole v některých výbavách. O trochu lepší by mohla být také kvalita plastů a zpracování, konkurenti jsou většinou dál. Sedmisedadlové provedení je dostupné od druhého stupně Acenta za příplatek 50 000 korun, v něm je ale obsažena také panoramatická střecha. Opět tedy platí, že je nad výhodami sedmi míst nutno docela hodně uvažovat. Motorová paleta obsahuje jeden turbodiesel a jeden zážehový agregát, pouze naftu s manuálem však jde získat s pohonem všech kol. Vedle něj nabízí předokolka také možnost bezestupňového automatu Xtronic.

Technické údaje

  1.6 DIG-T 1.6 dCi 1.6 dCi 1.6 dCi
Výkon: 120 kW 96 kW 96 kW 96 kW
Toč. moment: 240 Nm 320 Nm 320 Nm 320 Nm
Převodovka: 6 MT 6 MT CVT 6 MT
Pohon: 4x2 4x2 4x2 4x4
Zrychlení: 9,7 s 10,5 s 11,4 s 11,0 s
Max. rychlost: 200 km/h 188 km/h 180 km/h 186 km/h
Spotřeba: 6,2 l 4,9 l 5,1 l 5,3 l
Délka: 4640 mm
Šířka: 1820 - 1830 mm
Výška: 1710 - 1715 mm
Rozvor: 2705 mm
Kufr: 550 l
Cena od: 563 900 Kč 622 900 Kč 742 900 Kč 727 900 Kč

Hodně zajímavá je také skladba výbavy ve stupních Visia, Acenta a Tekna. Základní model s benzínovou šestnáctistovkou sice stojí v akci bezkonkurenčních 563 900 korun, dostanete ovšem jenom manuální klimatizaci, rádio se čtyřmi reproduktory nebo tempomat. Zkrátka běžný standard. Abychom však byli fér, nejvíce vybavená verze Tekna s navigací, balíčkem Safety Shield (stále oproti Kodiaqu mnoho prvků chybí), bi-LED předními světly, koženým čalouněním nebo elektrickými předními sedadly přijde s pohonem všech kol a turbodieselem na akčních 887 900 korun, což je stále daleko méně než u Hyudaie nebo Kie. Spokojit se jen musíte s nižším výkonem. Využít lze také aktuální akční provedení N-Vision, vycházející z linie Acenta navíc s panoramatickým kamerovým systémem, navigací nebo elektrickými pátými dveřmi za nejméně 663 900 korun (s dieselem a pohonem všech kol za 767 900 korun). A to je nabídka více než zajímavá.

Závěr

Jak je tedy vidět, jednotlivá SUV mají mezi sebou poměrně velké rozdíly. Kodiaq všechny suverénně zválcuje nabídkou motorů, počtem bezpečnostních asistentů (ty však budou za jistě tučné příplatky) nebo prostorem v kabině. Každý z konkurentů má ale minimálně jeden argument proti boleslavskému vyzyvateli. U CR-V je to devítistupňový automat, Santa Fe dostanete i ve větší verzi Grand, Sorento je ze všech největší a nejelegantnější, Outlander má i plug-in hybrid a spalování LPG a X-Trail odzbrojuje nižší cenou, třebaže s o něco slabšími motory. V důsledku bude tedy výběr na Vás, respektive s naší volbou počkáme minimálně na osobní kontakt s Kodiaqem v Paříži. Jedno je ale jisté, konkurence to s novou Škodou bude mít zatraceně těžké, a to nejen na našem trhu. Kodiaq má totiž zase jednou páky bojovat s těmi nejlepšími, i kdyby měl duši jako lednička.

Vytisknout

Diskuze: VELKÉ SROVNÁNÍ: Kodiaq a konkurence. Proti komu velká Škoda vlastně stojí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Overfinch Supersport

Overfinch Supersport je stvořen pro pořádné chlapy s tučným bankovním kontem

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud