V posledních dnech se na nás ze všech stran valily snímky nového SUV Škoda Kodiaq. Právě o něm jsme vám přinesli všechny dostupné informace.
Dnes se však můžete podívat, jak vlastně může zcela reálně vypadat vrcholná edice RS a její derivát Monte Carlo. Zatím přitom není jasné, zda se Kodiaq RS opravdu objeví za pár let ve výrobě, nebo zůstane u našich fantazií. Zcela jistý je příchod verze SportLine, kterou můžeme nově vídat v modelové řadě Superb.
Nejnovější Kodiaq už prozradil svoje kompletní technické informace, motorizace s jakými bude dostupný a také fakt, že nejluxusnější výbava Laurin a Klement dorazí za rok. Všichni ale čekáme na to, jak to vlastně bude s edicí RS, na jejímž základě je nebývale úspěšná současná Octavie třetí generace.
Prozatím se ví, že současný vrcholný dvoulit s výkonem 190 koní se časem dočká silnějšího bratra se dvěma turby a o 50 koní větším výkonem. Nová Škodovka tak dorovná nabídku nového Tiguanu, jenže otázkou je, co bude následovat dále. Dočkáme se benzínu s výkonem 220 koní? Vrcholná jednotka se Superbu s výkonem 280 koní se asi pod kapotu Kodiaqa nepodívá, jenže člověk nikdy neví, že...
Právě RS by mohl tenhle motor dostat, co by ve spojení automat - čtyřkolka udělalo z Kodiaqa slušně dynamické SUV. Její produkce však závisí na Němcích, kteří logicky nemohou dopustit, aby Volkswagen válcovala "levnější" škodovka.
Tak či tak, přiložená počítačová ilustrace od designéra X-Tomi Design vypadá vskutku náramně, což se týká i červeného exempláře Kodiaq Monte Carlo. Do diskuze můžete psát, zda se vám oba vozy líbí a jak velkou naději dávate tomu, že oba z uvedených modelů spatříme časem na silnicích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.