DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Jak Räikkönen o pole-position přišel

SPA-FRANCHORCHAMPS - ANALÝZA NEJLEPŠÍCH SEKTORŮ A MAXIMÁLNÍCH RYCHLOSTÍ; Jaké časy a rychlosti dosahovali během kvalifikace na Velkou cenu Belgie v jednotlivých částech okruhu a jaké strategie můžeme v neděli očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Jak Räikkönen o pole-position přišel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 27.08.2016 23:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.08.2016 17:48
Jenson na McLarenu opravdu dobrá práce, až… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 27.08.2016 19:27
No, nevím kolik jim přinesl upgrade, ale na TR… »
» fifo (Hlasovali 2 lidé) 27.08.2016 20:53
Peto velmi dobry clanok, 01 Toto zhrnutie po… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • hepyno

    hepyno

    188.167.205.XXX
    Mal by som ešte jeden dotaz - ktorá z uvedených zmesí pneumatík je predpísaná ako povinná?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Pro závod si piloti museli povinně ponechat jednu měkkou (soft) a jednu středně-tvrdou (medium) sadu pneumatik. Během závodu ale stačí, když použijí pouze jednu z nich.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • hepyno

        hepyno

        188.167.205.XXX
        Vďaka.
        Takže u Verstappena to vyzerá prvý stint supermekká a potom jeden, príp. dva stinty mäkká.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          To podle mě nedá, jen dvě zastávky bez využití středně-tvrdé směsi, natož pouze jednu.
          Samozřejmě nevím, jaké bude zítra počasí, jak moc bude teplo a jak se budou pneumatiky chovat (teď se nad Spa prohání bouřka, která veškerou gumu smyje), ale ti startující na super-měkkých pojedou spíše na tři zastávky a budou sahat i po středně-tvrdých pneumatikách. Dnes to opotřebení i teplotní degradace byly celkem dost vysoké.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • fifo

    fifo

    78.141.69.XXX
    Peto velmi dobry clanok, 01 Toto zhrnutie po qalifikacii mam velmi rad a vzdy sa neho velmi tesim.

    Tie casy zo sektorov su vela vravne. Mclaren mal najhorsi prvy sektor spolu s renaultami. Ale v druhom sektore to bolo paradne. To sasi nemoze byt zle. Ako to uz niekto poznamenal, Honda sa mozno pohybuje niekde okolo urovna motora ferrari 2015 co ma STR. Cize stracaju rok ?

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Díky Fifo, jsem rád, že to někdo pozorně študuje. Šasi McLarenu je opravdu dobré. Dnes mě překvapili, postup do Q3 jsem nečekal. Honda je stále dost pod úrovní loňského Ferrari. Na ostatní ztrácejí zhruba rok (na Mercedes více).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jenson na McLarenu opravdu dobrá práce, až překvapivě vynikající. Honda tam koníčky očividně přidala a to je určitě dobře. Ovšem myslím že boj s Ferrari opravdu ještě ne, a ani s Williamsem to nevidím tak růžově, ale když vše klapne, mohl by alespoň jeden porazit. Ovšem kdyby sprchlo, a je to dost pravděpodobné, tak bych mu, ale i Alonsovi, věřil ještě více 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      já si myslím, že motor od Hondy není vůbec špatný, problém bude někde trochu jinde. Pokud by měl mcl vážně tak dobré šasi jak proklamuje, tak by měl na stabilní 4 pozici v šampionátu, ne že se jen občas nesměle uchází o body. Pokud by totiž ten motor ty koně neměl, tak na trati jako SPA zůstanou v první části kvaldy...

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No, nevím kolik jim přinesl upgrade, ale na TR takovej náskok rozhodně nikdy neměli. Těžko hodnotit šasi a motor, ale v Maďarsku jasně 4 nej tým a v Baku dost mizérie. Já si myslím že šasi McLarenu se rychle lepší, v Monacu to nebylo ono. Ovšem šasi zas vynikne i s lepším výkonem motoru, neb můžeš dát i špinavější přítlak, je to asi složitější 12 Je to McLaren-Honda, a samotná Honda se nejspíše tímto upgradem dostala před Ferrari 2015 co má TR. Lepšej se, každej zvlášť i spolu, navíc šasi by mělo být excelentní, což ještě určitě není, neb Honda jim dává výhodu malého balení, tam má díky tomu McLaren potenciál který ještě uplně nezúročil, musí, a asi by i mělo být nej, pokud chtěj ....... 11

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        78.157.167.XXX
        Motor Hondy není špatný, akorát na Mercedes ztrácí stále 70 - 80 koní a spolehlivost také není tam, kde by měla být. 03 Se čtvrtým nejrychlejším šasi je tedy tam, kde by podle očekávání měl být. Spa není jen o koních, ale také o aerodynamickém balíku, není to tak jednoduché. Nasazují jen takové prvky, u nichž je vysoký L/D koeficient. Nemůžou jezdit se "špinavou" aerodynamikou jako ostatní - na vyšší přítlak zkrátka nemají koně.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama