Korejský Juke omládl, Kia KX3 však do Evropy nepřijde

ar6, 29. srpna 2016, 03:15 Google+

V Evropě je za konkurenta Nissan Juke z portfolia Kie považován model Soul. Pokud se ale podíváme na nabídku Jihokorejců napříč světovými trhy, najdeme minimálně jednoho vhodnějšího kandidáta. Tím je model KX3, jehož se aktuálně Kia rozhodla omladit po necelých dvou letech na trhu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kia KX3 podstoupila decentní omlazovací kúru.

Kia KX3 podstoupila decentní omlazovací kúru. | foto: Kia Motors

Sdílejte článek

Kia KX3 se poprvé ukázala loni v únoru, jen o měsíc později pak joint venture Dongfeng Yueda Kia spustilo výrobu SUV pro čínský trh. Ano, jinde zatím vůz nekoupíte. S nadcházejícím autosalonem v Čcheng-tu se korejská automobilka rozhodla pro drobnou plastiku 4270 milimetrů dlouhého modelu s rozvorem 2590 milimetrů. Čekáte-li ale výrazné změny, nejspíše budete zklamaní. KX3 i nadále dost silně připomíná větší Sportage (v Číně známá jako KX5), zároveň je jasně viditelný podpis Petera Schreyera.

To znamená především masku chladiče ve tvaru tygřího nosu, která však pro nový modelový rok dostala chromované horizontální lamely. Také již neústí v úzké pásky LED diod pro denní svícení, ty jsou nově součástí předního nárazníku a mají vertikální umístění. Jen těsně vedle nich jsou decentní kulaté mlhovky, nahrazující předchozí lichoběžníky. Nový je ostatně celý nárazník se stříbrnou lištou a dobrodružně se tvářícím stříbrným segmentem vespod. Zadní část se může pochlubit novým nárazníkem s výrazněji tvarovaným a stříbrně lakovaným difuzorem. Jinak si ovšem zachovala velká LED světla i menší okno.

Přesunout se můžeme do kabiny, kde je ale změn rovněž minimum. Postřehnout je dokonce bez osobní zkušenosti nepůjde. Kia totiž slibuje kvalitnější plasty a čalounění, základní rozvržení se středovou konzolí, které dominuje sedmipalcová dotyková obrazovka, ale zůstává. Některé verze pak pro sportovní nádech mohou dostat červené linky kolem výdechů ventilace nebo prošívání ve stejném odstínu. Nic se nemění ani pod kapotou, základem tak zůstává atmosférická šestnáctistovka o výkonu 92 kW (125 k) se šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou a pohonem předních kol. Uprostřed nabídky stojí 1.6 T-GDI o výkonu 118 kW (160 k) s pohonem předních kol a sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vrchol pak představuje dvoulitr s výkonem 118 kW (160 k), pohonem předních nebo všech kol a šestistupňovou manuální nebo automatickou převodovkou.

Vytisknout

Diskuze: Korejský Juke omládl, Kia KX3 však do Evropy nepřijde

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

reklama

Doporučujeme

Tesla Motors představuje aktuálně nejrychlejší auto na světě.

Aktuálně nejrychlejší auto na světě? To se budete divit

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud