Současné Polo je na trhu více než sedm let a tak by nemělo být překvapením, že ve Wolfsburgu se pomalu ale jistě vyvíjí jeho šestá generace.
Ta má přijít už příští rok a my vám dnes přinášíme nejen první informace o voze, ale také fotky zamaskovaného prototypu (snímky vozu naleznete zde). Zatím se tak můžeme podívat na zajímavě vypadající prototyp, který nese rozsáhlé množství kamufláže karoserie.
Dosti zajímavý je fakt, že vůz se nyní testuje Spojených státech amerických. Možná to je právě proto, že Volkswagen plánuje uvést nové Polo i na tamní trh. Bohužel se zatím nedozvíme, jak moc se změní design příští generace malého hatchbacku. Kamufláž ale i tak nezakrývá vše a lze poznat, že do jisté míry se změní celkový tvar karoserie.
Nevšimnout si nejde ani velkých litých kol z modelu Golf GTI a dvojité sportovní koncovky výfuku. Je také dost možné, že na fotkách je zachyceno nejostřejší provedení Polo GTI, čemuž by jsme se ani tak nedivili. Uklidňující je ale fakt, že se jedná o prototyp a ten může být namixován z různých verzí vozu.
Šestá generace malého VW dostane flexibilní podvozkovou platformu MQB. Ta umožní novému Polu shodit několik desítek kilo na své hmotnosti navzdory tomu, že vůz povyroste do všech směrů. Když už jsme u toho, stačí se podívat na větší délku zadních dveří. Současně s tím naroste rozvor náprav, což jsou náznaky toho, že se v Polu budeme cítit opět o něco víc komfortněji.
Oficiální premiéra proběhne v druhé polovině roku 2017, kdy se všem ukáže nová generace čelící novému Fordu Fiesta. Na podzim se pak rozběhnou jeho prodeje.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?